DÜZENLEME BİTTİ\1 Ocak 2016

4.4K 306 179
                                    

Öncelikle son kelimesine kadar büyük önem taşıyor.

Merhaba Hırçınlarım.
Uzun zamandır konuşma fırsatı bulmuyoruz şöyle uzun uzun.

Şu bölümün tek amacı sizinle kısa bir konuşma isteğim.
Korkmayın bölüm kısa zamanda gelecek.

Kafamda soru işaretleri var.
Kafanızda soru işaretleri var.

DÜZENLEMEYİ BİTİRDİM!

Düzenleme sırasında bazı isim karmaşaları oluşuyor. Karışık bir yer, isim görürseniz o satıra yorum bırakın değiştireyim...
Bundan sonra yepyeni bölümler gelecek.

ÇAM KOZALAĞI KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYOR.❤

Biliyorum biliyorum.
1 yılı geçtik ve ben tam beş aydır yeni bölüm yazmamışım...

Özlemişim yeni bölüm yazmayı...

Bu kitap baştan sona kadar acemiliğimin sonucu oluşmuş bir kitap çünkü. Son bölüme kadar geliştiğimi biliyorum. Mutluyum. 

Ara ara düzeltmeler yaptım. Kurguyu değiştirdim. Olaylarla, diyaloglarla oynadım. Karakter değiştim.
İsimleri değişmeye çalıştım. Değiştim de.

Acemiydim işte.

Adım Bilge diye baş karakteri değiştirmek istedim. 
Çünkü ben Bilge gibi değilim. Belki de hayalimdeki baş karaktere kendi adımı verdiğim için huzursuz hissettim kendimi.

Belki de kendime yakıştıramadım Bilge Soydere'yi. O yüzden Dicle Soydere yaptım...

Batın ile ilişkilerini falan.

Ama dediğim gibi belki de Bilge Soydere benim yaşayamayacağım güzel bir hayatı yaşıyordur. Günahları ile birlikte.

Ben bu hayatı yaşamak ister miyim bilmiyorum. 

Ama bir şey itiraf edeceğim, eğer dinimin gerektirdiği yasaklar ve kurallar olmasaydı tam da Bilge Soydere gibi biri olurdum.
Hayalimde yaşatıyorum.

Hayalimde Batın'ı oluşturdum. Onunla geziyor, onu öpüyor, onun ruhu ile sevişiyorum.
Miray'ın dediği gibi...

Bunlar sadece kitaplarda olacak olan şeyler bana göre. Benim yaşantıma göre sadece de kitaplarda sınırlı kalması gereken şeyler.

Allah var, görüyor ;)

Bu yüzden baş karakterimizin ismini değiştirdim. Dicle Soydere olarak...

Neyse. Çok konuştum. 
İlk göz ağrım benim bu kitap♥
Çok da seviyorum.
Siz fark etmiyorsunuz ama ara sıra da düzenliyorum hatalarımı düzeltiyorum.

"Ben bu kitaba çok değer veriyorum."

Size de çok değer veriyorum.
Final Bölümünü yazdım Hırçınlarım.

Tam tamına bir yıl önce yazdım final bölümünü.

Ve o kadar sevdim ki...
Anlatamam.

Final tam iki parçadan oluşacak.
Güzel ve iki parça.

İki Final bölümü de sizi fazlasıyla şaşırtacak. Arada baya bir bölüm var. Çok bölüm var. Daha uzun bir süre beraberiz İnşallah.♥

Ama demek istediğim şey final hazır.
Sırlar açıklansın, acılar dinsin, aşklar bitsin, aşklar doğsun, olaylar olsun, biraz daha eğlenelim bitiririz efsaneyi...

İkinci kitap olmayacak.
Yani olsa bile yeni nesilden devam eder. Dicle ve Batın devam etmeyecek onların masalı sona erecek bu tek kitap ile birlikte.

Ben bazen yazı yazmadan önce nasıl yaşıyormuşum diye soruyordum kendi kendime.

Ben yazar olmak istiyorum..
Tüm kalbimle.

Bakın ben kitap çıkartmak istiyorum demiyorum.

BEN YAZAR OLMAK İSTİYORUM.
Kitap ikinci planda.
Tam olarak yazar olmaktan bahsediyorum.

Hırçın Yazar olmaktan bahsediyorum.
Bu ismi hak etmekten bahsediyorum.

1 Ocak 2016'da başladı serüvenim.
Tam 1 Ocak 2016...

Şu satıra kadar okuyan şu sen varsın ya.
O kadar değerlisin ki.
Belli et kendini bana da seni ne kadar çok sevdiğimi anlatayım yorumuna cevap olarak.

"Siz Hırçın Yazar'ın Hırçın okurlarısınız. Siz benim ilk göz ağrılarımsınız. Hep benim kalbimde yer alacaksınız. "

Sizi çok çok seviyorum.

Bundan sonra yeni bölümlerde görüşmek üzere❤❤❤

Çam Kozalağı "Hırçın"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin