23.Bölüm\ Miray

10.1K 774 207
                                    

Bölüm şarkısı: Jessie J ft B.o.B- Price Tag

Multimedya: Miray

^^

Hırçın kız?

Neredesin sen?
Buraya gel ve beni bu durumdan kurtar ne olur?
Gittin mi benden yoksa?
Batın yok ediyor yavaş yavaş seni. Gidiyorsun benden Hırçın.

Tüm gücümü toplamam lazımdı bu olaya dur demem lazımdı.

Böyle devam etmemeliydi.
Tüm irademe hislerime isteklerime karşı gelerek Batın'ı ittim.
Dudaklarımız birbirinden ayrıldığı an tezgahın üzerinden indim ve mutfağın çıkışına doğru gittim.
Bir şey demeden...
Birden bileğimi tuttu ve beni kendine çevirdi.

"Bırak!" dedim güçlü çıkarmaya çalıştığım sesim ile. Başaramadım. Güçlü çıkmadı sesim.
"Gitme böyle." dedi. Belirsizlik.
"Ya sen nasıl yaparsın böyle bir şey?" diye bağırdım. Kendime gelmiştim işte.
Kollarından kurtuldum ve kaldığım odaya girdim.
Saat daha erkendi ama uyumaya ihtiyacım vardı. Üzerimi değiştirdim. Evden aldığım pijamaları giydim ve yatağa yattım.
Hiçbir şey düşünmeden sadece uyumam lazımdı.

Gözlerimi kapattım.
Uyku ile uyanıklık arasında gidiyordum.
Sanırım rüyanın içerisindeydim. Arya vardı. Gülüyordu bana.
Uyuyorum. Ama ensemdeki nefesi hissedebiliyorum.

Belime sarılan kolları da hissediyorum.
Gözlerimin önünde Arya var bana gülümsedi.
Derinlerden bir şeyler duyuyordum bir de.

"Sen her ne kadar benden kaçmaya çalışsan da yine bana yakalanacaksın. Bütün sırlarını zorlayacağım Hırçın. "

>>>>

"Miray bak yemin ediyorum biraz daha benim dolabımdan giyinirsen kafanı uçuracağım."

Yine sinirli bir güne merhaba. Hiç de gün aymadım yani.

Miray geri zekalısı süslü olmaya çalışan ve bu çalışma esnasında benim dolabımdan yararlanan gıcık kuzenim. Bize her geldiğinde bu sendromu yaşamak zorunda mıydık?

"Aman ne var be hem bu tişörtü beraber almıştık. Ben seçmiştim sana." diye bağırdı kapıdan dışarı çıkarken. Elimde diş fırçası ağzımda da köpük olduğu için cevap veremedim. Ama tam kapıdan çıkarken arkasından diş macununu kafasına fırlattım.

Tam on ikiden
Canım kendim.
"Teyze ya şu deli kızına bir şey söyle."
diye çığırdı kafasını tutarken.
"Sos koz ot moconu gero."
diye bağırdım macunlu ağzımla.
Demek istediğim şey 'Sus kız at macunu geri.'
Ama işte ne yaparsın bu kadar becerebildim.
Banyonun kapısındaydım. Macunu bana geri atınca diş fırçası ağzında kalacak şekilde macunu tuttum ve banyoya geri girdim.

Ama o benim en sevdiğim tişörtümdü.

Bunun acısını yeni aldığı en sevdiği mavi elbiseyi giyinip instagrama fotoğraf atıp çıkaracağım.

Böylece çok sevdiği mavi elbisesini daha hiç giymeden ben giyip herkese göstermiş olacağım.

Yaşasın kötülük.

Dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım ve fazla mini olmayan bir elbise giydim.

Saçlarımı da yapıp anneme gidiyorum diye bağırdıktan sonra evden çıktım.

Şimdi havalı havalı arabamın anahtarını çıkartıp arabaya binerdim de.

Ortada ne araba ne de anahtar yok maalesef.
Ben bir Batın değildim çünkü. Miray kafa dağıtmak için bize ziyarete gelmişti. Kavga falan ederdik ara sıra ama aşırı severdik birbirimizi. Şu an ise bir arkadaşı varmış burada ona uğramaya gitti. Öğleden sonra bize katılacak.
Biz işte bizim grup ile tanıştıracağım onu. Ben şu an sanırım canım arabam değil de motoruma bineceğim diyecektim ki ah elbise giymiştim. Ben bu elbiseyle o motora binersem gideceğim yere kadar erkeklerin bakışları ile tecavüze uğradım. Ki ayrıca benim anahtarım hala Batın öküzünde.
O yüzden en güzel yöntem yürümekti.

Çam Kozalağı "Hırçın"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin