Bölüm şarkısı: Mustafa Ceceli - Gül rengi
^^
Söyledikleri...
Ne kadar güzel şeylerdi öyle ?
Bana resmen bir şeyler hissettiğini mi söylüyordu yani?
Kafam karmakarışıktı. Ne hissetmeliydim bilmiyorum.
Ama resmen benim duygularımı anlatmıştı. Evet anlattığı şeylerin aynısını ben hissediyordum.Tıkandım.
Konuşamadım.
Bir şey demedim.
Sustum.Ben ne hissediyorsam o da aynısını mı hissediyordu şimdi? "Neyse." dedi ve yataktan kalktı. Kapının çıkışına doğru gittiğinde yatakta doğruldum ve "Burada kalsana." dedim.
Evet tam bir aptaldım. Bilmeyerek söyledim.
İrademin dışında ağzımdan kaçmış bir cümleydi.
"Sen rahat uyu. Ben odamdayım." İçimden büyük bir oh çektim.
De bir soru işareti vardı. Tüm bu olanlardan sonra ben nasıl uyuyacağım?Söylediği şeyleri hazmetmeye çalıştım.
Uyuyamazdım.
Uyuyamıyorum.
Uyuyamayacaktım.Yavaşça yataktan kalktım.
Acıkmıştım. Belki yemek yersem uykum gelirdi?
Ya da buna kendimi inandırıyordum.Odadan çıktım ve salona doğru gittim. Batın ortalıkta yoktu. Bende mutfağa gittim.
Yerler hala ıslaktı. Birkaç havlu koymuş Batın.
Yerlere dikkat ederek mutfakta ilerledim.
Ne yiyeceğim?
Bir bardak su alıp sandalyeye oturdum.O sırada mutfağa Batın girdi.
Beni gördüğüne şaşırmamıştı.
"Sende mi acıktın?" diye sordu.
"Evet." dedim. Dolaba doğru gitti. Dolabın kapağını açtı sonra tekrar kapattı.O da bir bardak su alıp yanıma oturdu.
"Bana makarna yapsana."
Ben makarna. Sana. Tabi canım. Başka?
Bir de bu saatte.
"Lütfen. Acıktım." dedi.
Nasıl kırayım şimdi ben bu çocuğu?
Mecburen yerimden kalktım ve cebimdeki saate baktım. Saat daha on bire geliyordu.Dolapları karıştırdım ve makarna ile tencere buldum.
Suyu tencereye doldurup makarnayı da içine atıyordum ki Batın birden "Dur." diye bağırdı.
"Ne oldu?''Elimdeki makarna paketini aldı ve tezgaha koydu.
"Önce suyu kaynatman gerek sonra makarnayı atacaksın." dedi ve tencereyi ocağın üstüne koydu.
"Daha önce makarna yapmadım deme sakın. "Yapmadım ne var bunda?
İhtiyacım olmadı ki.Su kaynadıktan sonra makarnayı içine koydu.
"Soslu ister misin? " diye sordu.
Daha önce yetmemiştim soslu makarna.
"Daha önce hiç yemedim."
Şaşırmıştı.
Ne var bunda ?
Babam evde soslu makarnayı sevmez o yüzden biz de soslu makarna yapmayız evde.
"O zaman sana soslu makarna yapıyorum çok beğeneceksin. "Yaklaşık on dakika sonra soslu makarnalarımız tabaklardaydı. Limonatalarımız da hazır.
Batın her şeyi hazır edince karşıma oturdu.
" Güya sen hazırlayacaktın."
Gülümsedim. O da gülümsedi.
Şu an karşımda çok tatlı gözüküyordu.Biraz önce bana söylediği şeyi duymamış gibi yapıyordum.
Şu an onu seyrediyorum mesela.
Makarnasını yemeye başlamıştı. Ben ise onu izliyordum. Uzun makarnayı yerken dudağında kalan sosu izliyordum. İyice sapıklaştım galiba.Ama çok tatlı gözlüyordu gözüme.
''Beni yiyeceğine yemeği ye bence.''
Gözlerimi iki kere kırpıştırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çam Kozalağı "Hırçın"
Fiksi RemajaBu hayatta her şey insanın istediği gibi gitmeyebilir. Zorluklarıyla var çünkü hayat. Dünya da ki insanların kötülüğünden gerçek anlamlı hayatı yaşayamayabiliriz bazen. İşte bu kitap, her kötülüğe, her kırıklığa, her iyiliğe rağmen pes etmemeyi aş...