24.Bölüm\Arya

9.3K 676 117
                                    

Bölüm şarkısı: Ayna :Ölünce sevemezsem seni

''Ne dedin sen? Enişte? Aşk?''

Beni hala ıslatmaya devam ediyorlardı. Yok yok hasta olacağım ben.

''Acıyın vicdansızlar nefes alamıyorum. ''

''Yeter bu kadar Miray hasta olup başımıza kalsın istemeyiz.''

Beni değil kendini düşünüyor hayvana bak.

Yine sırılsıklam olmuştum. Birden hapşırdım. Kesin hasta olacağım ben ya.

Batın elinde havlu ile yanıma geldi ve beni sardı. Vay be hazırlıklı gelmişler. Nasıl bir plandır bu ya?

''Sahi senin kuzenin ile olabileceğimi hangi akıl düşündürüyor sana?''

Sahi benim kuzenim ile olabileceğini hangi akıl düşündürdü bana ?

Bilemiyorum ya erkek değil mi işte.

''Gel hadi eve girelim.'' dedi. Havlu ile birlikte o da sarılıyordu bana.

Fırsatçının önde gideniydi.

Yavaş yavaş eve doğru yürüdük. Miray da sırıtarak izliyordu bizi.

Adi!

Ben bunun hesabını soracağım ama sana.

Mesela teyzemi arayıp kızın burada sevgili yaptı onunla sevişti namusu gitti evlendirin bu kızı diyebilirim.

Ne var ama hak etti!

Tamam sevişti demeyebilirim. Sevgili yaptı kısmı bile yeterli teyzem için.

Neyse.

Batın'ın salonunun ortasındaki o çok sevdiğim koltuğa oturdum.

Miray da karşıma oturmuştu.

''Adisin kızım sen. Senin gibi bir kuzenim olduğu için utanıyorum ben. ''

''Bende seni seviyorum aşkım.''

Batın biraz sonra salona elinde kıyafetler ile girdi. Bana doğru uzattı. Yerimden kalktım ve kıyafetleri alıp banyoya doğru yöneldim.

''İki dakikaya geliyorum uslu durun.'' dedim.

Yeterince açık bir uyarı oldu dimi?

Bence de.

Batın'ın verdiği kıyafetleri giyindim.

Kendi kıyafetleriydi. Verdiği tişört çok güzeldi. Altımdaki eşofmanı ona geri verebilirim ama bu tişörtü zor alırdı benden.
Odaya döndüğümde Miray ve Batın'ın kahkahalara boğulduğunu gördüm.

''İyi ki uslu durun dedim.''

Kendimi koltuğa attım.

''Sevişmedik Dicle.'' dedi Miray. Yaptığım imayı anlamışlar demek ki. Ne mutlu bana.

''Güzelim ben senin için diyorum ya başka niye diyeyim ki. Teyzem kızar valla yoksa gidin istediğinizi yapın bana ne dimi?''

Valla yalan hep kendim için. Sen umurumda değilsin ne haltlar yiyorsan ye ama Batın ile olmaz.

''Miray şu ileride gördüğün mutfak var ya işte orada bir tezgah var şu karşında gördüğün kızın o tezgah ile ilgili çok güzel anıları var dimi?'' dedi gözlerini benden ayırmayarak.

Yerin dibine gir Batın!

''Evet elimi kestim ben o tezgahta.'' dedim aniden.

Tezgahta nasıl elimi kesiyorsam artık ?

Çam Kozalağı "Hırçın"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin