46.Bölüm\Emir

6.5K 450 167
                                    

Bölüm Şarkıları; Cem Adrian- Mutlu Yıllar.
Pera- İyiki doğdun sevgilim
Multimedya; Bir adet ben galiba.
~~~~~~

Derin bir nefes aldım.

"Yeter!" diye bağırdım.

"Yeter yeter anne! Bıktım!"

Odamda tek başıma oturuyordum. Masanın başında..

Annem bir hışımla odaya girerken, "Ne oldu?" dedi endişeyle.

"İstemiyorum. Hem Batın benimle evlenir. Hem o zengin de. Hem onun parası benim param çünkü kocam olacak sonuçta dimi? Oh mis. Gerek kalmadı çalışmaya. Okumayacağım ben. Zengin koca da buldum hem."

Masadan kalkıp kendimi yatağa attım.

"Dicle, saçmalamayı keser misin güzel kızım. Ne biçim konuşuyorsun. Arkadaşın değilim ben senin annenim."

Sanki küfrettim ya.

"Anne ben okumuyorum. Ders de çalışmıyorum. Evde oturup Batın'ın evlenme teklifi ettiği günü bekleyeceğim. "

Aylardır beynim yanmıştı ders çalışmaktan.
Ne üniversite sınavıymış arkadaş ya!

"Anne beynim yandı. Uyumak istiyorum. Odamdan gider misin?"

Annem sabır dileyip odadan çıktı.

Son bir yıl o kadar çabuk geçmişti ki kendimi birden üniversite sınavı çalışırken bulmuştum.
Ne ara bu noktaya geldik anlamadım bile.

Okullar kapandığı gibi yaz tatili de çok çabuk geçmişti.

Gerçi biraz kötü geçmişti ama olsun.
Miray ve ben okul zamanı eve tıkılıp derslere gömülmek zorunda kalmıştık.

Her şey güzeldi. En son nerede kalmıştık?
Ha Emir bana sır ile ilgili bir şey söyleyecekti.

Öğrendiği tek şey Batın'ın yaşında bir halası olduğuymuş ki bunu bende biliyordum.
Onun dışında bir gelişme olmadı yani sevgili günlük.
Az önceki isyanım da hayataydı. Çok zordu sürekli ders çalışmak zorunda olmak.

Günlüğü elimden bırakıp tekrar kendimi yatağa attım. Uzun zamandır günlük yazmıyordum. İyi gelmişti.

Dersler o kadar yoğundu ki bazen kusmak istiyordum.

"Yemek hazır!" diye bağırdı Miray içeriden. Görende o hazırladı sanar.

Miray ve teyzemle yaşamak çok güzeldi. Teyzem iyileşmişti ve o adamdan boşanmıştı.
Temelli bizim yanımızdaydılar.

Dersler konusundan aynı evde olmamızda çok iyiydi. Her ne kadar anlaşamasak bile birbirize yardımcı oluyorduk.

Aşağı yemek yemek için indiğimde kapı çaldı.

"Ben bakarım!" diye bağırdım ve kapıya koştum.

Kapıyı açtığımda, "Evlenme teklifi etmeye geldi!" diye bağırdım Batın'ın kollarına atlayıp.

Annem arkamdan sabır çekip yakamdan tutup beni Batın da ayırdı. Batın ne olduğunu anlamazken, "Gel sen işeri müstakbel eşim yemek hazır hem gel prova yapalım. Hepsini ben hazırladım. "

Yalan.

"Dicle!"

"Tamam anne."

Batın içeri girerken, "Kim çağırdı ki seni?" diye sordum.

Çam Kozalağı "Hırçın"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin