12.Bölüm\Beni tut.

11.9K 811 258
                                    


Bölüm Şarkısı: Teoman - Çoban Yıldızı

~~~~~

Duyduklarımla küçük çaplı bir şok geçirdim. Neden bilmiyorum ama duyduklarımdan sonra ağlayışım daha da arttı. Sessiz hıçkırıklarla ağlıyordum Batın da ağlıyordu. Bana yaklaştı. Kollarıyla sardı beni sımsıkı. Bir süre sessizce ikimizde ağladık. Gözyaşlarım sessizce akarken onun tişörtünü ıslatıyordu.

Ama kendimi durduramıyordum.

İnsanın ikizini kendi elleri ile toprağa vermesi bana çok ağır geliyordu. Onu çok iyi anlıyorum ama ben ne ara bu kadar duygusal oldum bilmiyordum. Sadece en az onun kadar acı çektiğimi anladım şu an, ama ben iki gün sonra unutacaktım. Peki o? O ömür boyu unutmayacak.

Hep bir tarafında eksiklik olacak. Yavaşça ondan ayrıldım. Gözlerimi sildim. O da gözlerini sildi. Oturur pozisyona geldik. Sakindim artık ağlamayı bırakmıştım.

"İkiz kardeş? " diye sordum. "Bana çok benziyordu. Yani ben kendime çok benzetiyordum. " dedi uzaklara doğru baktı.

İkizi.

Batın 'ın ikizi.

Ona çok benzeyen bir kız.

Batın dan bir tane daha hem de kız versiyonu.

Onun gözleri gibi koyu kahverengi onun saçları gibi asi.

"Çok benziyordu bana. Çok güzeldi. Deli doluydu. Neşeliydi. Ben gibiydi. Birbirimizi tamamlıyorduk biz. Bazen tatlı tatlı didişiyorduk. Biliyor musun bazen de saç baş dalıyorduk birbirimize ben onun saçlarını çekiyordum o da benim karnıma yumruk falan atıyordu. Ne kadar çok kavga etsek o kadar çok seviyorduk birbirimizi. Bizi birbirimize pek benzetmiyorlardı ama ben çok benzetiyordum. Bazen bizi sevgili falan sanıyorlardı. Ama öyle gibi davranıyorduk. Ben onu o da beni çok kıskanıyordu. Ben onun yüzünden sevgili yapamıyordum.

Buse resmen Karen ve Azra ile iş birliği yapıp sevgililerimin canını okuyorlardı. Kızları tuvalete sıkıştırıp tehdit ediyorlardı. Kız gelip korkuyla ayrılıyordu benden. Hiç doğru düzgün sevgilim olmadı yani en fazla iki saat. Ona da sevgili denmiyor zaten. Buse bir yolunu bulup kızı benden soğutuyordu. Nedenini soruyordum ona abicim kıskanıyorum diyordu. Evet biz ikiziz ama ben ondan 15 dakika önce doğduğum için biraz büyük oluyorum. Abi kelimesini sevmediğimi sandığı için sürekli sinir etmek için böyle durumlarda abi diyordu bana. Ama ben abi kelimesini çok seviyorum. Keşke onu bir abi gibi koruyabilseydim.''

Sevgilisi sanmıştım. Ne kadar da aptaldım ben.

''Bazen ona seni kimseye vermeyeceğim evlenmeyeceksin beraber yaşayacağız diyordum. Oda bana 'ne yapacaksın turşumu mu kuracaksın gerizekalı ben evlenip çocuk sahibi olmak böyle minik minik eller tutup onu büyütmek istiyorum' diyordu bende ona 'sen çocuk mu bakmak istiyorsun yetiştirme yurdundan alırız seni ablası beni abisi olarak bilir bir çocuğun hayatını kurtarmış oluruz ' diyordum. Gülüyorduk. Mutluyduk işte. Onun benim sevgililerime karıştığı kadar bende onun olmayan sevgililerine karışıyordum. Olmayan sevgili diyorum çünkü daha benim yüzümden sevgili yapmaya cesaret edememişti. Öldükten sonra öğrendim aslında ölmeden önce bir yıldır Emir ile çıkıyorlarmış. Hiç de fark ettirmemişlerdi. Öldükten sonra öğrendim ama kimseye kızamadım çünkü zaten büyük bir acı çekiyorduk. Emir Buse den sonra benim gibi çok değişti. Onu çok fazla seviyordu. Kolay değil sevgilisini kaybetti. Biz Buse ile gerçekten ikizdik. Çok kavga etsek de birbirimize sevgimizi çok fazla gösterirdik.''

Gözleri dolu dolu oldu. Ben ise hala öğrendiğim şeylerin ağırlığını üzerinden atmaya çalışıyordum. Merak ettiğim şeyler vardı. Batın 'ı ilk gördüğümde görüntüsü acımasızdı şu an karşımda acı çeken kişi ilk gördüğüm sahildeki çocuk olamaz.

Çam Kozalağı "Hırçın"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin