Multimedya; Miray.
Bölüm Şarkısı; Murat Kekili- Bu akşam ölürüm.~~~~
Sınavların bitişini ve Miray'ın haftasonu için bize gelişini iyi değerlendirmek için bu akşam bizimkilerle beraber bir gece klübüne gidecektik.
Annemden sadece pijama partisi diye izin almıştık.
Bu akşam da Karen'lerde kalacaktık.
Gece kulübüne geldiğimizde işler hiç de tahmin ettiğimiz gibi değildi."Çağan senin güzel yer anlayışını si-"
Batın o malum kelimeyi kullanmadan elimle ağzını kapattım.
"Şşh yakışıyor mu senin gibi cici çocuğa?""Başlatma cici çocuğuna. Sen benim ağzıma tutacağına gözlerine tut o ellerini. İki elim var biriyle senin gözünü kapatsam diğeri ile kolundan sürüklesem. E Miray'ın gözünü kim kapatacak? Azra'yı Kutay, Karen'i de Çağan. Oğlum şu kızın gözlerini kapatın! Emir abicim hadi! "
Batın'ın bu haline kahkaha atmak istiyordum ama gözlerimdeki eli tehdit ediyormuş gibi sıkıyordu gözlerimi.
Harbi nasıl bir yere gelmiştik böyle?
Şahsen barın içine girmek için koridordan geçerken en az on tane çift görmüştük. Ama 'çift' masumdu onların yanında.
"Bırak lan dönüyoruz. " dedi Batın. Sonra, "Odanız falan yok mu lan sizin ayıp!" diye bağırdı ileride ki bir çifte. Gerçi ben göremiyordum ellerinden. Tahmin ediyordum sadece. Aynı mahalle karıları gibi konuşmuştu. Daha fazla kendimi tutamadım ve kahkaha attım.
"Hırçın!" diye kükredi. Kükredi bildiğin. Aslan gibi olanından.
Ellerinden kurtuldum ve doya doya gülmeye başladım. İlerideki çift birbirini öpmek ile meşgul oldukları için bizi duymuyorlardı bile.
Komik olabilir ama iğrençti.
Nasıl bir yer burası?"Emir Miray'ı al. Çocuklar sizde diğer kızları halledin. Miray kendi kendine gözlerini kapat onların peşinde git. Yemişim barını. Çıkıyoruz. "
Öyle bir anlatmıştı ki bizi kaçırmak için plan yapıyorlar sanmıştım.
Batın birden beni kucağına alınca küçük bir çığlık atmıştım.
"Sakla yüzünü boynuma. "
İtiraz etmedim.
Hayır saçmalamayın tabii ki de kokusunu özlediğim için falan değil.
Geldiğimiz koridordan geri dönerken Batın aynı zamanda küfür ediyordu.
Nihayet bardan çıktık.
Evet evet bara girmeden koridorundan dönüp çıktık.
"Nereye gidiyoruz?"
Başımı kaldırıp yüzüne baktım.Çok rahat burası ya.
Ben bu çocukla evleniyorum.
Evet yarın.
"Evime atıyorum seni." dedi ve sinsice sırıttı.
"Bana uyar." dedim ve tekrar boynuna gömdüm başımı.
Uyardı bana yani. Neden uymasın ki.
Batın amcasının ona verdiği arabayı sahiplenmişti. Sürekli ondaydı araba artık.
Araba da sahiplenilmeyecek gibi değildi de bir benim motorumun yerini tutamazdı tabii orası ayrı.
Yok be ne saçmalıyorum. Ben, benim motorum gibi 100 tane satsam da alamam o arabayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çam Kozalağı "Hırçın"
Novela JuvenilBu hayatta her şey insanın istediği gibi gitmeyebilir. Zorluklarıyla var çünkü hayat. Dünya da ki insanların kötülüğünden gerçek anlamlı hayatı yaşayamayabiliriz bazen. İşte bu kitap, her kötülüğe, her kırıklığa, her iyiliğe rağmen pes etmemeyi aş...