Bölüm şarkısı: Oğuzhan Koç-Yüzük
Multi; Hepsi.~~~~~~~~~~~~~
Pencereyi hızla kapattım. Rezil
olmuştum. Fena halde hemde.Arkamı döndüğüm gibi Emir ile burun buruna geldim.
"Ne bu telaş?" diye sordu.
Yüzümü buruşturup, "Sanırım şahit olmamam gereken bir telefon konuşmasına şahit oldum. Bu da yetmiyormuş gibi yakalandım."Emir bir süre düşünceli camdan dışarı baktı.
"Demek sende....Ne söyledi telefonda Aykan abi?" diye sordu.
Şaşkın şaşkın suratına baktım.
"Batın dan bir şey saklıyor gibi. Telefonda da Batın'ın babası ile konuşuyordu sanırım. Sen neye şahit oldun?"Kolumdan tutup mutfağa doğru çekiştirdi beni.
"Ömer dede de var işin içinde. Aykan abi büyük bir şey saklıyor Dicle. Ama ben hepsinin bağlantısını çözemedim. Cem abi savcı. Aykan abi şirketin başında. Ömer dede de şirketle ilgileniyor. Ama Cem abi ile ikisinin alakası ne bilmiyorum. Hele Batın ne alaka orayı hiç çözemedim. Çok karıştı."
Mutfakta kimse yoktu ama Emir yine de fısıltı şeklinde konuşyordu.
Ömer dede dediği Batın'ın dedesi,
Cem abi de babasıydı. Söyledikleri mantıklıydı."Belki ailevi bir meseledir?" diye sordum.
"Belki de ama garip bir durum. Batın'a söyleyelim mi bilmiyorum." dedi.
Biraz düşündüm. "Batın ve Cem abi ne zamandan beri görüşmüyor?" diye sordum.
"Buse öldüğünden beri konuşmadılar hiç. Bir kere kavga ettiler. Batın o kavgadan sonra bir daha gitmedi eve. Cem abi de dönmesi için uğraşmadı."Tezgahın üstünden bir bardak su aldım.
"Ömer dede ne alaka onu çözmeye çalışıyorum şu an. Şirketle alakalı olabilir mi? " diye sordum."O zaman Batın ne alaka?"
İyice karışıyorduk. Bir çıkış yolu olsun artık. Bir ortak yol.
"Belki miras ile alakalı falandır. Batın da aileden sonuçta."
Fazla mantıklıydım bu gün.
"Öyle bir şeyi neden Batın dan saklamak istesinler. Ayrıca Ömer dede ölmeden miras ile alakalı konuşmaları biraz mantıksız. "Emir ile bu konunun üzerine neden bu kadar düştüğümüzü bilmiyordum. Ama içimden bir ses bu konuyu araştırmamı söylüyordu.
"Yaşlı adam ölümü yaklaşmış mirası pay etmek istiyor olabilir. " dedim.
"Yok ya bu öyle bir şey değil ayrıca Ömer dede fazla genç. Dede dediğimize ve dede olduğuna bakma sen çok yaşlı bir adam değil. Hem şöyle düşün diyelim ki mirası pay ediyorlar. Bundan Batın'a ne? Sonuçta miras işi için önce Ömer dedenin sonra Cem abinin ölmesi lazım. Batın'a gelene kadar çok var yani. Bu olay mirasla alakalı değil."
Emir de fazla mantıklıydı sanki.
"Sen ne zaman duydun Aykan abinin konuşmasını?" diye sordum. "Yaklaşık bir hafta önce falandı. Ve ayrıca tedirgin son günlerde. Aslında bana bakarsan Aykan abinin bu olayla ilgili pek bir bilgisi yok. Olay Cem abi ve Ömer dede bitiyor. Çünkü benim duyduğum kadarı ile ne karıştırıyorsunuz gibi bir şey diyordu. "Biraz düşündüm. Ama düşündükçe daha fazla karışıyordu.
"Benim duyduğumda da buna benzer bir şeydi. " dedim.Emir tam bir şey söyleyecekti ki Aykan abi girdi içeri.
Emir ve bana bakıp, "Dicle biraz konuşabilir miyiz?" diye sordu.
Emir mesajı almış olacak ki mutfaktan çıktı.
"Telefon konuşmama şahit oldun sanırım. " dedi. Ses tonu çok rahattı ve bu yüzden biraz rahatladım.
Kızgın değildi.
"Sanırım." diye cevap verdim.
"Ne kadarını duydun?" diye sordu.
Sesi çok sakin olduğu için pek tedirgin olmadım. Çünkü Aykan abi her zaman çok sempatik bir adamdı. Dışarıdan sert görünüyor olsa bile çok iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çam Kozalağı "Hırçın"
Roman pour AdolescentsBu hayatta her şey insanın istediği gibi gitmeyebilir. Zorluklarıyla var çünkü hayat. Dünya da ki insanların kötülüğünden gerçek anlamlı hayatı yaşayamayabiliriz bazen. İşte bu kitap, her kötülüğe, her kırıklığa, her iyiliğe rağmen pes etmemeyi aş...