Beklenen an.

8.8K 106 6
                                    

Helena

Sabah kalktığımda, gözlerim yorgun ve kırmızılaşmış bir haldeydi.

Akşam sekiz de bu halde olmamak için çok çaba sarf edip, istemeyerek te olsa makyaj yapmak zorunda olduğumu hissediyordum.

O her zaman bakımlı ve enerji doluydu. Bu yeni ve ani ilişkiyle ona nasıl ayak uydirabilirdim.

Magazinlere kapak olan bir adam. Gözlerini ona dikmiş hemcinslerimi düşünmeyi bile istemiyorum! Söz konusu bile olamaz.

Tek eşlilik geçemeyeceğim bir sınır.

Evet sınırlarımı belirlemeli ve yemek sırasında dile getirecektim.

Küvete uzandığımda gevşeme ile gelen his bütün vücudumu sardı.

Kendimi yaşadıklarımın kirlerinden arındırmak adına yıkanmaya başladım.

********************************

Henry David

"Bay Roxroach ? Başka eklememi istediğiniz birşey var mı?"

Lila tenine çok yakışıyordu. İç çamaşırları ile suitimde ağlayarak gittiği an gözümün önündeydi halâ.

Düşüncelerimi böle kasiyere " Bir de pudra rengi elbiseyi paketleyin."

Pudra kokan narin tene ancak bu kadar yakışır pastel renkler, topuklarım üzerinde dönüp kasiyere göz kırparak çantaları şoföre vermesini emrettim.

Onu ikna edebilmiş olmam mucizeydi. Yemekten sonra suitime geçebilme ihtimalimi göz ardı edemezdim.

Nefis vücuduna dokunmak için yanıyordum her saniye. En azından bir kere tatmalıyım diye aklımdan herzamanki fantezilerim geçti.

Bu gece utangaçlığını ve ürkekliğini alacak olmam beni iyice tatmin edecek kadar sevindiriyordu.

Reddedilme imkanım yok.

İkiye bölünmüş düşüncelerimi bir araya getirip iş birliği yaptırmış olacaktım.

Bekaretinden şüpheliydim. Ancak parmak uçlarımda hissettiğim yasak elmayı temsil ediyordu.

Bu gece ikimiz için olmasa da birimiz için çok tatmin edici olacaktı.

Düşüncelerimi darmadağın eden tatlı ve cazip gelen tek kadın.

Arabamda her zaman bulundurduğum Smirnoff'tan bir bardak içtim. Gittikçe alkol bataklıgına gömülüyordum, onu görüp elde edemediğim günlerden beri.

Ona en iyi yanlarım sunarak sahip olabilirdim. Hayvan gibi davrandığımı tanrı dahil becerdiğim her kaltak biliyor.

Ve bu hedef oldukça saftı. Tek bir sert hareketle ellerimden kayıp gidebilecek bir kuş.

Vahşi ve karanlık yönümü görse bile, şuan onu kabullenemezdi.

İlk önce bağımlılık , alışkanlık. Sonra yavaş yavaş karanlıklara doğru yola çıkması gerekebilir.

Apartman daireme girip, hizmetçiye emirler yağdırarak, telefon görüşmelerimi tamamlamaya koyuldum. Üç saatin ardından, biraz dinlenip akşama doğru hazırlanmak için vakit ayıracaktım.

Helena. Duşun suyu ateşimi dizginlerken adını sayıklarak doyuma ulaştım. Dizlerim titriyordu. Adı bile aklımı kaybetmeme yetrerdi.

Bu gizemli hissin ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu. Ben sevmeyi ve sevilmeyi haketmediğim gibi tanımamda.

Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin