İlk deneyimim olacak ve oldukça amatörüm .Başlayabiliriz.
Ne giyecektim ? Ah, hayır kafam allak bullak ve bu kadar kararsız olmama için için sövüyordum. Etrafıma bakınarak salona doğru hızlı adımlarla ilerledim . Cassandra ! En çok ihtiyaç duyduğum anda neredesin yine.
Elinde rimel fırçası ile fırladı aniden, yatak odama geri dönüp telaşla iki farklı model ve renklerde olan elbiselerimi aldım askılarından kibarca tutup gergin bir şekilde cevap bekliyordum.
Cassandra edepsiz bir ifade ile sırıttı ve şarap rengi krep şifondan yapılmış cüretkâr sırt dekoltesi ve kayık yakası köprücuk kemiklerimi ortaya çıkaracak elbiseyi işaret etti. Fakir kollu ve balerin etekleri dökümlü kumaşla uyum içerisinde olan elbiseme takdir edercesine bakip odaya koştum.
Ardımdan
" Ten rengi stiletto ve takım el cantasını al Helena !
Ayrıca siyah olan ayakkabı ve çantadan uzak dur" diyerek banyoya döndüğüne emin olduktan sonra hemen içime siyah iç çamaşırlarimı üstün körü giyip elbiseyi başımdan nazikçe geçirdikten sonra belime eteklerini indirip düzelttim. Ve koltuk altımdaki fermuarı çektim.Salık dalgalı saçlarımı karıştırıp çantama uzanarak aynanın karşısına gectim. Bordo rujumu sürdükten sonra gözlerimi kısıp " Bu ayna da ki bensem, okuldaki at kuyruğu ve Vanslarla dolaşan kimdi?" diyerek kendime gülümsedim.
Zaman akıp gidiyordu ve Cassandra kemik rengi mini jarse elbisesiyle karşımda gözlerini kırpıştırarak etrafında döndü. "Lanet olsun! Mükemmel olmuşsun diyerek beğeniyle süzdüm.
İşte benim en yakın ve sıkı dostum nane yeşilu ayakkabı ve taşlı clutchıyla çok şirindi saçları sıkıca at kuyruğu yapılmış, elâ gözleri siyah eyeliner ile belirginleşmişti.Cep telefonu çalınca aceleyle açtı ve sırıtarak konuşuyordu, ah bu Nathaniel' dı. Erkek arkadaşı bizi almaya gelemeyeceni söylediğinde suratı kasıldı ve üzgün bir hal aldı. Cassandra ceketini alıp ,
" Önden gitmem gerek Helena, Nate' in arkadaşına uğrayıp onu da yanımıza almalıyız. Sen arkamdan bir taksiye binip salona gitsen iyi olacak"
dedi gergin bir halde.Üstelemedim onu öptüm ve kapıyı kapadım , ceketimi kapıp evi hemen terk ettim. Ah, tanrım bu topuklular ana caddeye çıkana kadar ayaklarımı mahvedecektiler.
Yavaşça ve temkinli adımlarla ilerlerken aniden yola bir Mercedes Clk fırladı ve ne yapacağımı kestiremeden hızla koşmaya kalkıştım. Tabiki de yere yapıştım, küfur savurup ayağa kalkmaya çalışıyordum araba yakınımda durdu ve ciyakladım.
Arabadan sadece ayakkabıların görebildiğim bir erkek indi ve aceleyle gülerek yaklaştı." Aklın neredeydi senin ha! İyi misin, bir yerin acıyor mu ?" derken yüzüm burusturdum başımı kaldırdım ve görüntü karşısında küçük çaplı kalp krizi gecirdim.
Ah Tanrım, lütfen şu..gülüyordu burun burunaydık. Sanırım hamileyim, evet evet, gözleriyle becerdi beni, kabul. Ayağa kalkmak için kıpırdandım ve..Ah, siktir geri popomun üstüne yapıştım, eli çıplak sırtımda nefesi yüzümü yakıyordu.Diğer hikayelerim
Ateş:http://www.wattpad.com/story/7503968-ate%C5%9F-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1
Onun Günlüğü:
http://www.wattpad.com/story/9610334-o%27nun-g%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC
Obsession of the Psycho:
http://www.wattpad.com/story/7701683-obsession-of-the-psycho-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...