8 ay sonra , İtalya/ Venedik
Helena
Sırtını yavaşça okşadığımda, minik bir ses duydum.
"Evet, anneyi hiç üzmez benim bebeğim."
Dudakları ayrılmış, şeker pembesi dili görünüyordu. Ah tanrım. Ellerimi nazikçe bedeninden kaydırıp, kollarımda tuttum onu.
Gözleri gözlerimi, yüzümü ararken odaklanamıyordu. Mavi gözleri boncuk boncuk bana bakarken, ikinci ayını dolduracağına halâ daha inanamıyordum.
Parmaklarını ağzına götürdü ve çarpık bir sırıtış o beyaz pembe yüzüne yayıldı.
Kalbim her bana sunduğu gülümseme ile tekliyordu adeta.
" Baba nerede ? Bulalım mı onu ? Hadi bulalım."
Bebek odasından ayrılırken, pembe yatak örtüsünün üzerindeki emziği aldım.
Vücudum biraz sızlasa da henüz yeni kalkmış olmama rağmen dinçtim. Krem rengi koridordan geçerken, duvardaki oymalı saate göz attım. Kahvaltı hazır ve oldukça çekici nişanlım bizi beklemeye zahmet duymadan yemeye başlamıştı.
Luka ile birlikte bugün gideceği görüşmeyi konuşuyorlar ve gülüşüyorlardı.
Sesler gittikçe yükselirken, antreden gelen tıkırtı dikkatimi dağıttı. Kapının altından fırlatılıp parkeye kayan gazeteyi bebeğimi sarsmadan eğilip almaya çalıştım.
Ancak açılan ilk sayfaya baktığımda haber olarak basılan tanıdık yüzü gördüğüm anda gazeteye temas eden parmaklarımı çektim.
Tesadüftü. Sadece tesadüf. Gazetedeki manşetin canımı sıkmasına izin veremezdim değil mi?
" Lindsay Miles, önceden birlikte olduğu iş adamına aşık olduğunu itiraf ediyordu açıkça. Başına gelen olaylardan sonra, oldukça zedelendiğini ve hayatına ve de kaybettiklerine daha fazla değer verdiğini belirtiyor. Ünlü savcı ile dost hayatı yaşadığını ve evliliği düşün.."
Yaşadıklarımdan dolayı paranoyam dayanılmaz hale gelmiş ancak Henry'nin bana sadakati ile yeni bir hayat kurmak oldukça kolaylaşmıştı.
Ve bebek doğar :) Bu hikayenin sona yaklaştığına hala daha inanamıyorum, alışkanlıklarımdan kurtulmak zor olacak misal sizinle Henry ve Helena hakkında konuşmak gibi.. Henüz üç ay kadar oldu ama yüz sayfalık bir macera olarak kalacak hepimiz için . Ve sizin görüşlerinizin benim için çok önemli olduğunu biliyorsunuz. Hepinize teşekkür ederim destekleriniz için .Lütfen, görüşlerinizi bana bildirin, vote ve yorumlarınızı esirgemeyin :)
Diğer çalışmam Obsession of the Psycho
http://wattpad.com/27881961?utm_content=share_published&utm_source=ios&utm_medium=link
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...