"Çaresiz ve muhtaç."tan sonraki, "Fedakârlık"dan bir önceki bölümdü bu.
Bazı aksaklıklardan dolayı, wattpad'le alakalı ve tekrar yayınlıyorum.
Helena
Telefonu kulağımdan kaşlarımı çatarken uzaklaştırdım.
Neden. Bu. Kadar . Bağırıyorsun!
"Söylemeyeceksen dur tahmin edeyim! Yattınız ve adam seni iki gündür otelde kullandı! Sen- Ah! Helen gerizekalısın."
"Cass lütfen...Abartmıyor musun ?"
Ürkek ve bezgin sesim onu iyice delirtmeye başlamadan önce, ikna olmasını beklemiyordum.
"Ne ? Ben mi abartıyorum? Ciddi bir ilişki olamaz bu. Helen. Çok safsın ve seni. Yani seni kullanıyor olabilir.Ne malûm bu akşam geleceği ? Bunu hiç düşündün mü tatlım?"
Benim için endişelenen, üzülen en yakın arkadaşım.
Kalbime ekilen şüphe tohumları filizlenmeye başlar gibiydi.
Gelecekti, söz vermişti. Gözleri beni sevdiğini itiraf ediyordu.
Ya yaşadıklarımız. Hayır, Henry'm bunu yapmazdı. Onun şefkatli kalbi beni incitmezdi.
Sadece bedenini incitiyor! Seni garip seks ve işkencelere tabi tutmak için, baksırını indirmeye çok hevesli!
Sözüne çok güvenilir ya!
İç sesim ile olan nutuk maceramızı halâ daha kendi kendine mantıklı söyleşiler ve tavsiyeler sıralayan Cassandra böldü.
"Değil mi tatlım? Sevmek o kadar kolay değil. Nate'e bile güvenm-"
Hayır! Nathaniel nam-ı değer Nate hakkında konuşmaya başlarsa ocaktaki makarna sosum yanacaktır.
"Ah-Cass benim. Kapatmam gerek."
"Helen! Helen prezervatifi unutmayın! Sürtük seni"
Telefonu muzip bir ifadeyle gülerek kapattım.
Makarna sosuna biraz daha kaşar peyniri rendeleyerek kıvam katmıştım.
Ocağı kapatıp saate baktım.
45 dakika. Kalbim heyecanımın etkisi ile hızlanırken kanımdaki feromon hormonlarım beni bu gece için kıvama getiriyordu.
Benim yatağımda. Onun kokusu,sıcaklığı.. Seksi.
Makarna sosunu , kaşar peyniri ve tereyağla eriterek kavurduğum makarnaya dökmek için hazırladığı çok mütavazi masaya yöneldim.
Servis tabaklarının etrafını kirletmeden, makarnanın üzerine döktüm.
Birkaç maydanoz ve dilimlenmiş ve de haşlanmış mantar ile dekoru tamamladım.
Onun için en saf duygularımı , ona sunabilmek için çırpınıyordum. İlk ve son diye mırıldandm.
Bu adam benim ihtiyaç duyduğum , arzularımı ateşe veren tek erkekti.
Masadaki minik üçgen şeklindeki bordo mumları yakarak, yatak odama yöneldim.
Odamın en düzenli haliyle karşı karşıyayım. Vay canına.
Simetrik yastıklar, katlanmış yazlık şortlar, büstiyer ve t-shirtler.
Çalışma masamdaki kitaplar düzenli ve titiz bir görüntü sergiliyordu.
Duş almak için temiz kıyafetlerimi yatağımın üzerine , içimdeki sevinçle serdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...