Yer yarılsa da dibine girsem.

11.5K 151 3
                                    

Bu kusursuz- yabancının dudakları muzip ve içten içe gülercesine yukarı kıvrıldı. Kesinlikle yüzümdeki salak ve aptal aşık ifadesine, düşüşümden daha utanç verici olduğu için gülümsememe nezaketiyle kendini zor tutuyordu.

Başımı eğip siyah oxford ayakkabılarına,kusursuz gri jilet gibi ütülenmiş kumaş pantolonu,takım elbisesinin siyah yeleği,pantolonu ile aynı renkteki mükemmel derece dik ve kalıplı omuzlarını örtüyordu,oradan siyah kravatı ve kar beyazı gömleğinı hayranlıkla süzdüm.

Asıl fırtina, adem elması , kaslı ve apollo yu anımsatan boynu ,geniş sert ve keskin güçlü çenesi biçimli gülümseyen sert ve birbirine bastırılmış sanki mermerden oyulmuşcasına derin olan ağız çizgisinin etrafını sarmıştı. Burnu kemikli, hafif yamuk ancak enfes ölçülerde olan burun kemeriyle alnını kırıştırmasina neden oluyordu.

Gözleri canlı ve sert bakışlarla mavi rengini içime işlercesine hafızama kazındı, koyu kumral dalgalı ensesine kıvrılan saçları gömleğinin yakalarına değiyordu,kaşları çok fazla olmasa da çatık sert ve kararlı bir şekilde bir cift gözleri ancak bu kadar ifade sahibi kılabilirdi.

Nutkum tutulmuştu ve nefes almayı hatırladım o anda boğulmuşcasına derin sesli bir nefes aldım, elimi elinden elektrik akımına yakalanmışcasına aniden çektım ve o da sırıtırken ki haliyle beni büleyerek elini sirtımdan yavaşça çekti.

Ayaklarımın yerde olduğunu hissettiğimde koluna istemeyerek te olsa tutunarak kalktım eteğim kabarmış ve baldirlarıma çekilmişti çekiştirerek uçlarını onun dikkatini gözlerinin cevrilmis oldugu bacaklarimdan ceksmesini sagladim. Yerdeki çantamı incelikle eğilip ellerime uzattı gözlerimi gözlerine diktim ve sadece fısıldayarak

" Ben şey hmm..şey aslında teşekkür ederim.." dedim ve elini yanağımda duran dalgalı saç tutsmını çekerken hissettiğim ten sicaklığından dolayı bir adım geri attım otomatikmen.

Bana alaycı bir şekilde
"Merak etme seni ısırmam."
diyerek göz kırptı. O an ne olduysa oldu ve sesimin yüksek çıkmasına engel olamadim
" Cüret edemezsin zaten, iyi geceler."
diyerek dondum ve kalcalarimi sallayarak en seksi yuruyusumle arkama bakamadan uzaklasmaya basladim.

Tanrım! İçim titriyordu Aklım başımda değildi kesinlikle. Arkamdan ayakkabısından çikan seslerle yavasca yaklastigini hissettim ve eliyle dirsegimi tutup kendine cekti beni.
" Küstah ve küçük hanımefendi rolunu iyi kiviriyorsun. Eğer dikkatli olmazsan kendini yatak odamda bulabilirsin"

Duyduklarim vücudumdaki tüm kanın cekilmesine neden olmustu. Hayır! Bu çok müstehcendi. Bu kadarı fazlaydi, ucuz duruma dusmüştüm, gözlerim aniden yaşlarla doldu .

" Sapık, arkamdan gelirsen avazım çıktığı kadar bağırıp. bana tecavüz etmeye kalktı diye ciyaklarım ve bundan hiç çekinmem! Anlıyor musun?" diyerek kolumu kurtardım ve vahşice glerime baktı kasiklarım o anda kasilmıstı ıslanmistim, kendime ofkeliydim.

Onu arzuluyordum ve belli etmemek icin gozyaslarimi sildim , bir adım cekildi ve " Ah keşke tadina bakmak iştahımı kabartırdı küçük şey " diyerek geri grri yüdü ve o havalı tavrıyla dönüp arabasına agir iskence verici hareketleriyle bindi, kontagi cevirdigi anda hizla , lastiklerin cikardigi aci sesle uzaklasti.

Kaldirima gecip caresizce cokup oturdum. Musluklarım ne ara acılmtı! Siktir. Neden hu kadar arzu dolmuş ve gitmemesini istemistim. Beni esir alıp yatak odasına goturebilirdi elbette. Kasıklarım bir kez dahna kasıldı burnumu elimle silip sacimi duzelttikten sonra yurumeye devam ettim. İki sokak aşağıya inip sola döndüm yavaş yürüyordum, lanet popom sızlıyordu, yanımdan arabalar korna çalarak geçti, ah.

Rezalet bir gece. Hem tahrik hemde taciz ile sarsılmıştım. apartmana doğru yöneldigimde kaldirımın kenarına cekilmiş mercedes clk olduguna suphe olmayan tanidik o arabayi gordum. Kacacak delik ararken seksi bir tavirla saclarini geriye elleriyle tarayarak kapidan cikti oldugum yere cakilmistim, basini saga cevirdiginde beni gördü.

" Ne diye geldin! " diyerek çıkıştım.Derin bir nefes daha aldım güçlgörünmem gerekliydi, buna çok ihtiyacım vardi.

Utançtan ve heyecandan kıpkırmızıydim, lanet olsun onun üstüme atlamasını kesinlikle onu deli gibi istedigimi anlamiscasina bakti gozleri parliyordu. " Sanırım. Korkarım ki apartman yani yanlış yere gelmediysem- ki kesinliklr senin oldugun yerde olmak bana zevk verecektir- dogru yerdeyim" dedigini acaba yanlıs mi anladim diyerek kafami ofkeyle iki yana sallayip apartmana hisimla girdim, kapiyi kapatirken goguslerime istahla bakiyordu, ve " Sana da iyi geceler" diyerek elerini pantolonunun ceplerine soktu.

Olduğum yere çakıldım.Elleri pantolonunu, kumasi gerdiriyordu. Gözlerim kasiklarinda ve bacak kaslarina kilitlendi, gülüyordu dudaklarını ıslattı, dudaklarimı ısırdim, ellerim titriyordu.

Beynime kan gelmeye basladiginda kacarcasina merdivenleri kosarak ciktim hizla, etegime sahip cikmayi bile unutmustum, kesinlikle kalcam aciktiydi,gozleri beni beceriyordu. Lanet olsun ölsem daha iyiydi, yerin dibine girmeyi tercih ederdim. daire kapısına ulaştım, titrek ellerle anahtarı yuvasına sokup çevirdim, kapıyı açıp iceri kıvrilmamla kapiyi aynen kapatmam bir oldu.



Kapıya yapıştım ve yere çömeldim.




Diğer hikayelerim
Ateş:

http://www.wattpad.com/story/7503968-ate%C5%9F-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1

Onun Günlüğü:

http://www.wattpad.com/story/9610334-o%27nun-g%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC

Obsession of the Psycho:

http://www.wattpad.com/story/7701683-obsession-of-the-psycho-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1

Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin