Anne. ( gelecek bölümden bir kesit)

3.3K 62 5
                                    

Henry David

"Luka, ne yapabilirim ?"

" Senden hamile olduğunu iddia ediyor ve arkasında savcı var Henry. İspat bile edemezsin. Şantaj bu!"

Gözlerimi koridora çevirdiğimde kucağındaki kızım ile odaya giren Helena kıkırdıyor ve çocukla çocuk olmuştu adeta.

Beyaz teni huzur ile ışıldıyor, sesi kulaklarıma büyüleyici bir ninni gibi geliyordu.

Gri gözleri gözlerim ile buluştuğunda, bebeğimiz merak dolu bakışları ile sabah dahi içen babası ile alakadardı.

Alkol sorunumu aşmam gerekliydi ve hala bu şişelerin içine tıkılmayı, sevdiğim kadın ile konuşmaya tercih ediyordum.

Neyin açıklmasını yapacağımı bende bilmiyordum. Ve Lindsay'in şişkin karnı konusunda en ufak kahrolasıca bir bilgim yoktu.

Emziği onunla oyun oynarcasına minik ellerine değdiriyordu. Kalbimin atmayı unuttuğunu, nefesimin kesildiğini hissettim.

"Luka amca ve babacık ne yapıyormuş ? "

Kırmızı dudakları alay ve şefkat ile dolu sözleriyle aralandı. Dilinin ucunun dudakları arasından görünüşü, uzun kirpikleri ve annevari tavrı ile tapılasıydı.

Kısık sesle konuşurken, sanki bir sır veriyordu bebeğimize.

"Evet kızım.. Babacık çok şık bugün!"

Merhaba :) haftaya vizelerim başlıyor ve yarın akşam ödevlerin arasından kurtulabilirsem ya da sağ çıkarsam , güncellemeyi yapacağım , fikirlerinizi belirtiniz okuyucular :D yazık günahtır. Vote ? Çok mutlu olurum :))

Görüşmek üzereee.

Ateş

http://wattpad.com/story/7503968?utm_content=share_reading&utm_source=ios&utm_medium=link

Obsession of the Psycho

http://wattpad.com/27881961?utm_content=share_published&utm_source=ios&utm_medium=link

Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin