Balo. ( Gelecek bölümden bir kesit.)

3.3K 113 20
                                    

Henry David

" Mükemmel kokuyorsun."

Derin bir nefes alarak ciğerlerimde dans eden o yasemin kokusunun tenine ne kadar yakıştığını düşünmeden edemedim.

Ellerim belinden , dolgun kalçalarına kaydı ve kendime yasladım çocuğumun annesini.

" H-Henry , balo salonuna dönmeliyiz."

Nabzı hızlanıyor, göz kapakları seğiriyor ve de beklentiye rağmen Royal Albert Hall'un balkonunda , Helen'in narin bedenine oldukça uyanmış ve bariz sertliğimi yasladım.

Elleri omuzlarımda sıkılı ve gözleri gözlerimdeydi. Aradaki mesafeyi alt dudağını dişlerim arasında işkence edercesine tattıktan sonra inlemesi sınırları hiçe saymama neden oldu.

"Lütfen, Lindsay ve Dmitriy ile her dakika karşılaşabileceğim bir mekanda sevişemem."

Kalçalarını sıkan ellerimi elleri ile sıkıca tuttu ve malesef bir daha sarmaş dolaş olamayacağımız salona doğru ilerledik.

" Sana bu binada sahip olacağımı biliyorsun değil mi Helen ?"

Kıkırdayarak gözlerini kaçırdı benden. Ah Helen! Tatlı işkence.

" Hangi balkonda acaba ? Ya da beni üzerine yatırabileceğin bir yemek masasında.."

Bedenimdeki tüm kaslar yaklaşan sessizlik sonrası felaket ile gerildi. Kaskatı kesilen bedenim bir adım daha ilerleyemezken, karşımda duran koyu renkli gözlerini bize dikmiş tabiri uygunsa kanlı bıçaklı düşmanıma odaklandım.

Helen'in küçük elinin ellerim altında kıpırdandığını hissediyordum.

Gitmeliydik. Ya da Savcı Dmitriy Beleikoff'un değersiz kanı smokinine desen desen saçılacaktı. Tek istediğim ellerim altında gerilen bedeninin ve inlemelerinin kana susamışlığımı gidermesiydi. Kan tadını alabiliyordum. Acı ile bağırışı, kırılan kemik sesleri ve koyu kırmızı sıvı.

" Hiç değişmeyen aç gözlü ve sapkın Henry David Roxroach. Ve de uzun süreli metresi Helena."

Sesim tok ve kalındı. Hissettiklerimi yansıtırcasına acı dolu çıkmıştı.

" Dmitriy."

Yeni hikâyem, Satılık Hayatlar ;

http://www.wattpad.com/34544560-sat%C4%B1l%C4%B1k-hayatlar-k%C4%B1z%C4%B1-al%C4%B1n

O'nun Günlüğü ;

http://www.wattpad.com/story/9610334-o%27nun-g%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC

Merhaba :) Vizelerime az kaldı ve projelerimle uğraşıyorum, hikâyelerime ağırlık veremiyorum.

Yine de oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfeen :) görüşmek üzere.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin