Henry David
"Luka, ne yapabilirim ?"
" Senden hamile olduğunu iddia ediyor ve arkasında savcı var Henry. İspat bile edemezsin. Şantaj bu!"
Gözlerimi koridora çevirdiğimde kucağındaki kızım ile odaya giren Helena kıkırdıyor ve çocukla çocuk olmuştu adeta.
Beyaz teni huzur ile ışıldıyor, sesi kulaklarıma büyüleyici bir ninni gibi geliyordu.
Gri gözleri gözlerim ile buluştuğunda, bebeğimiz merak dolu bakışları ile sabah dahi içen babası ile alakadardı.
Alkol sorunumu aşmam gerekliydi ve hala bu şişelerin içine tıkılmayı, sevdiğim kadın ile konuşmaya tercih ediyordum.
Neyin açıklmasını yapacağımı bende bilmiyordum. Ve Lindsay'in şişkin karnı konusunda en ufak kahrolasıca bir bilgim yoktu.
Emziği onunla oyun oynarcasına minik ellerine değdiriyordu. Kalbimin atmayı unuttuğunu, nefesimin kesildiğini hissettim.
"Luka amca ve babacık ne yapıyormuş ? "
Kırmızı dudakları alay ve şefkat ile dolu sözleriyle aralandı. Dilinin ucunun dudakları arasından görünüşü, uzun kirpikleri ve annevari tavrı ile tapılasıydı.
Kısık sesle konuşurken, sanki bir sır veriyordu bebeğimize.
"Evet kızım.. Babacık çok şık bugün!"
Helena
Gözlerimi bize alık alık bakmakta olan iki erkeğe çevirdim.
İlk gün ki gibi. Kalp atışlarım hızlanıyor ve kollarımda ki çocuğumun sıcaklığı tenimi yakıyordu adeta.
" Meleğim.."
Sesi kulaklarıma ninni gibi geliyordu. Henry her zaman ki gibi triko bir kazak altına kaşmir rengi bir gömlek tercih etmiş ve tembel tavrı ile yakasını göğsündeki ince tüylerin- o çok tanıdık dokunurken..gıdıklayan- çok az da olsa vaad ettiği erkeksi bedeni sunuyordu bana. Gömlek manşetleri ve kolları kıvrılmış , içki bardağı tezgâh üzerinde son yudumlarıyla istiflenmişti mermer yüzeye.
Hava ılık ve Akdeniz rüzgârlarıyla ve sıcak güneşi ile açık camdan ve aralık storlardan içeri sızıyordu. Parke üzerinde bıraktığı dantel desenleri avizelerden yansıyan gökkuşağı renkleri ile oynaşıyordu adeta.
" Tünaydın Helen ve tünaydın bayan Lilith!"
Sanki minik bebeğim anlarmışcasına sırayla Luka'ya kıkırdayarak tepki verdi ver plastik emziği parmaklarıyla araştırırken babasına oldukça açık gözlerle baktı.
" Çok sıkılmıştı Bayan Lilith ve gazı çıkana kadar size katılmam mümkün olmadı, kahve ister misiniz ?"
Henry bar sandalyesinden kalkıp bebeğimizi kollarına almak için yöneldi . Gözlerindeki şefkati okuyabiliyordum , hafif çarpık gülümsemesi ile kalbimi eritiyordu.
Dudaklarını babasına balık gibi bakan ikinci aşık bayan oyun lafını duyunca keyiften dört köşe oldu .
Aırtımı döndüğümde kıkırdamalar ve bebek dilinde komik ve anlamsız nidaları dinlemeye koyuldum ve kahve ile ıslak keke karar verdim.
Luka homurdanarak kahve yerine viski ile güne başlamak hakkında mızmızlandı ve Henry nin.. O otoriter ve -tekrar et ve sonuçlarına katlan- dercesine delici bakışlarına maruz kaldı.
Ona acıdım.
" Zahmet etme ama içerim ."
Gülümsememi kaybetmeden ısıtıcıya suyu ekledim ve buzdolabındaki ıslak bitter çikolatalı keki kalıbından çıkararak beyaz mermer üzerine yerleştirilmiş iki pasta tabağına servis ettim.
Henry ve çikolata ile imtihanı.
Geçmiş gözümün önüne geldiğinde tenimdeki pembeliğe lanet ediyordum.
Ah. Hamileliğimin yedinci ayında bay çok bilmiş ve seks dahisinin , cinsellik hayatımızı yumuşatmak ve henüz yolda olan Bayan çok mızıkçı Lilith i yatağında rahatsız etmemek adına çikolatayı yine Henry'nin deyimiyle göğüs uçlarıma ve -daha doğrusu doğal emzik- onu çileden çıkaran her noktama sürmesi.
Lıka ile kahvemizi yudumlarken onu ne kadar doğru tanıdığımı ve nasıl sağlam bir karakteri olduğunu kabullendim. Cassandra, edindiğim en yakın ve vazgeçilmez ev arkadaşımın erkek arkadaşı Nathaniel'ı terk ederek Luka yı tercih etmesi dışında tabi. Nathaniel gerçekten saygı duyulabilecek bir adamdı ve ona karşı hisleri göz ardı edilemezdi. Tek eksi yanı annesine düşkünlüğü ve Cassandra'nın çalışması konusundaki oldukça katı kurallarıydı.
" Gazetedeki haber hakkında ne düşünüyorsun ?"
Luka nın meraklı yeşil gözleri anlayış ve olgunlukla yüzüme odaklandı ve ekledi .
" Hamile ve Savcı ile birlikte.. Evet"
Düşüncelerimden sıyrılmama neden oldu.
" Lindsay' in savcı ile birlikte olmasını soruyorsan evet . Tencere ve kapak diyebilirim. Fazla tutucu bir adam ve oynak bir ev hanımı."
Henry ile mutfağa açılan geniş balkondaki beneğimin kıkırdılarını Luka 'nın. Kahkahası gölgeledi ve bılaşıcı olan bu kahkaha tufanına bende katıldım.
" Rus savcı ve.. Ve o nemrut kadın!"
Gülüşmeler arasında zar zor cümlesini tamamlayan Luka'nın gözleri mutluluk ile parlıyordu ve parmağındaki Cassandra ile ailelerimiz arasında taktığımız söz yüzüğü de .
Henry ile kucağındaki yanakları öpülmekten oynaşmaktan kızaran dünyalar güzeli kızımı babasının kucağından almak için tabureden yavaşça kalktım.
" Tanrı aşkına kadın ? Boğulacaksınız !"
Gülümsemem yakışıklı kocama da bulaşınca mutlu bir aile tablosu çizer gibiydik. Gülmesi ile kalın ve büyüleyici sesi odada yankılandı, ancak okyanuslar kadar mavi gözlerine ulaşmadı.
Birşeyler vardı.
Merhaba, uzun bir aradan sonra bir güncelleme gelmeliydi !
Vizelerim bittikten sonra nihayet bir hafta önce yazmış olduğum bu bölümü toparlayıp yayınlamaki çin sabırsızlanıyordum.
Düşüncelerinizi yine duymak isterim :) Yorumlarınız çok önemli gibi klişe bir sözümü de aradan çıkarayım :D Helen ile Henry 'nin hakkındaki gelişmelerin doğrultusunda finale doğru gidiyoruz artık . Birde , O'nun Günlüğü diye bir hikâyeye başladım.
Diğer hikayelerim
Ateş:
http://www.wattpad.com/story/7503968-ate%C5%9F-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1
Onun Günlüğü:
http://www.wattpad.com/story/9610334-o%27nun-g%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC
Obsession of the Psycho:
http://www.wattpad.com/story/7701683-obsession-of-the-psycho-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...