Helena
"Hayır! Henry yapma! Tanrım!"
Sesim tüm restoranda yankılanıyor ve dans pistindeki o canavarın yaptıklarını dehşetle izliyordum.
"Or*spu çocuğu! Benim olana dokundun!"
Ellerimi ağzıma kapatmış gözyaşlarım oluk oluk akıyordu. Yerler kan ve adamın ağzından fırlayan kanlı tükürüklerle kayganlaşmış pislenmişti.
Rezil olmuştuk. Sanki bir sinir krizi ya da lanet olsun.. Ne bileyim öfke krizi gibiydi, öfkesi dalga dala yayılıyor, etrafımızdaki insanlar, çiftler bu iki adamı ayırmayı denemeyi bırak bakamıyorlardı.
"Henry! Bırak gitsin! Allah kahretsin öldüreceksin onu!"
Bir makine gibi adamın çenesine gecirdiği sol kroşesi, adamın çenesini, yakişıklı yüzünü tutan sağlık eli sinir krizi geçiriyor gibi vuruşu..
Ah.. Hayır!
Adam inleme ile eğilip ondan uzaklaşmaya calışıyor, Henry ise adamın saçlarına geçirdigi elini şimdi, sıkıyordu!
Burnuna geçirdiği o kaslı dizi, müthiş bir çatırtı ile adamın çenesini kırdı ve burnunu yamulttu.
Hayır! Lanet olsun! Hiçbirşey yapamıyor öylece izliyordum. Kanım donmuş, vücudum buz kesmişti. Ne kadar sorunlu olduğunu görebiliyorum! Korkutucu.
Adamın burnundan boşalan o koyu kan tüm ılıklıği ile mermer zemine yayıldı. İnsanlar çığlık çığlığa şok olmuş ve donmuş bakışları ile izliyordu.
Boksör kadar profosyonel ve ölüm meleği kadar acımasız bir Henry!
Adamın kafasını yine saçlarından tutarak yere gelecek şekilde zemine yatırdı.
"Tanrım...Henry! Henry yalvarırım, bırak..bırak gidelim!"
Adamın kaburgalarına öyle sert bir darbe indi ki adamın cığlığı bayılmama neden olacaktı.
"Biri yardım etsin! Ne olur.. yüce isa..."
Umrunda degildi! İğrençti bu! Henry - bu canavar- gülümseyerek adama tükürdü ve kan bulaşan ellerini onun ceketine silmek için eğildi.
Adam bebek gibi ağlıyor ve sürünüyordu.
İnsanlar restoranı yavaş yavaş boşaltmıştı bile. Güvenlik görevlileri Henry David Roxroach'a dokunmayı bırak müdahele etmeyi bile denemediler. Sıkıysa denesinler. Elbette bunun mutluluğu ile bana sırıtarak yaklaştı, hasta Henry.
O işini bitirince beni kolumdan sürükleyip, ağlamamı umursamadan bekleyen Mercedes CLA' ya bindirdi. Modeli değişmiş ancak marka aynı idi. Mercedes takıntısı vardı anlaşılan.
3 gün sonra yayınlanacaktır, akşam 19:00'da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...