Alkolik. ( part 1)

5.5K 81 10
                                    

Henry

" Beş yüz dolar demiştik bebeğim."

İç çamaşırlarını giyen fahişe verdiğim yedi yüzü aldı, yanıma yaklaştı ve kollarını ahtapot gibi boynuma sardı. Siktir git. Gevşek orospu.

Dudaklarını yanağımda hissedince. Tutup ittirdim onu , çelik topuklularına aldırmadan.

" Domuz herif."

Elimin altındaki içki bardağını ona doğru fırlattığımda,kapının sert yüzeyine çarparak bin parçaya bölündü.

Dün geceden kalmaydım ve halâ daha serttim. Tatmin olamıyordum. Hiçbirşey yeterli olamıyordu, bu bir takıntıydı. Adını defalarca bu fahişe işini görürken haykırdım.

Adını da kirletiyorum. 2 hafta önce kapısına dayanma seromonimden sonra ne bir kez aradı ne de sordu.Neden arasın lan ?

Ölüyordum, ihtiyaç her gün katlanarak artıyordu. kullanılmış deliklere tıkılmaktan bıkmış usanmıştım. Ne lanet bir herifsin. Doyumsuz anormal hormonal düzeyleri olan sağlıklı herifin tekisin. Kalbin testislerinde atıyor, sevgiyi kalkan birtarafınla ifade eden odunun tekiydin işte.

Ağlamasına dayanamıyorum, kokusunu özledim. Teninin sıcaklığını ve kuş kadar hafif bedenini. Parmak izlerim, o süt beyazı teninde zevkle dolaştığında kırmızlaşıyor, her dokunuşumla inliyordu. Lanet olsun. Bitmişti. Zordu. Kalın kafam kabullenemiyordu, almıyordu işte.

Pantolonumun fermuarını çektim ve kemerimin tokasını tutturdum. Soyunmayı bile unutmuştum. Sadece o beni mahveden kadın aklımdan çıksın istedim.

Yeni bir telefon almak zorunda kaldım kırılanın yerine..Telefonumda üvey annemden gelen onlarca cevapsız arama vardı.

Keşke kafamı kırsaydı.

Ya da ben kapıyı kırsaydım.

Evin kapısına yaklaştığımda, Helena'nın kapıyı açışı ile donması bir oldu.

Kalbim yerinden çıkacaktı. Giydiği kumaş parçası- el bezi kadar-... Siktir oradan.

Dişlerim birbirine kenetlendi ve üzerine yürüyor buldum kendimi. Dudakları aralandı ve haftalardır duyamadığım o meleksi sesini duydum.

" Ne işin var burada ? Çek elini Henry!"

Bileğini tutan elim bir kelepçe kadar soğuk ve sertti. Gözüm dönmüştü. Birini mi bulmuştu! Siktiğimin yumuşağı kimdi ? Neden böyle giyindi! İyi bir dayak lazım. Titreyen kemiklerimi bedenimde tek tek hissedebiliyorum. Bu kadın beni gebertecek. Kudurarak gebereceğim !

" Kendini kime beğendirecektin!"

Suratım tiksinti ile kasıldı ve ekledim " ...böyle..bu kılıkla!"

" Seni hiç alakadar etmez!"

" Kendini kime becertecektin ! Ötmeye başla. Hemen!"

Gürleyen ses tonum onu titretti ve cesaretini kırdı.

onu savunmasız görmek iyi değildi.. Onu kollarıma almak ve sabah kadar içinde olmayı ölürcesine istiyordum. Nasıl uzak durabilirim Tanrım.

" Hamile bıraktığın kadınla ne kadar güzel konuşuyorsun. Asla . Bir daha asla başkası olmayacak! Senin yaptıklarından sonra asla Henry!"

Elimi daha da sıkarak onun kedi gibi ince sesi ile inlemesi kulaklarıma doldu ve tam aşağılarda. Yankılandı ve hazırdım.

" Sonsuza kadar benim olduğunu kendin itiraf ediyorsun! Derdin ne kadın. Bizi öldürmek mi!"

Her hücrem onun açlığı ile diriliyordu.

" Seni severek terk ettim. Şimdi siktir git. Hayatıma karışmak gibi bir lüksün yok artık!"

Kolundan tutarak onu içeriye , hole sürüklerken elleri havada beni engellemek için çaresizce savruldu.

" Soyun ! O aklın başına gelecek!"

Titremesi arttıkça arttı ve gözlerini öfke ile gözlerime dikti. Elleri ile boynunu tutuyor dekoltesini kapatmak istercesine kendini saklıyordu. Benimdi halâ. Halâ daha o ateş oradaydı. Aşk yakıyordu heryeri, kokusu her zerrecikte , her kıvılcımla elektriklenerek bizi birbirimize çekiyordu.

Ona aşığım, ona taktım. Ben hastayım.

**************************

Diğer çalışmalarım, Ateş, Blackheart ve Obsession Of the Psycho .

Ateş'in yeni bölümünü okudunuz mu ?

http://wattpad.com/25278239?utm_content=share_published&utm_source=ios&utm_medium=link

Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin