Lindsay
"Merhaba. Ortama mükemmel bir uyum sağlamışsın."
Yüzümdeki çürükler geçmek bilmiyordu. Makyaj dahi kapatamazken bir de yetmezmiş gibi sızlayan yanağım halâ şişti.
Gözlerimden tiksinti ve pişmanlığımın bir parçası yanağımdan ılık varlığıyla aktı.
" İt herif.."
Ellerini pantolonunun ceplerinden çıkarıp gömleğinin manşetlerini çekiştirerek bana doğru yaklaşıyordu. Yüzünde çelik gibi sert bir ifade ve onun altında bana beslediği ve inkâr ettiği duyguları gizleniyordu. Onları Truvalı Helen, hamile Boleyn tatmin ediyordur. Boka batmıştım. Yenilmiştim. Ama lanet olsun ki ondan kurtulmayı herşeyden çok istiyordum.
"Burası için yaratılmışsın. Hmm..Bir fahişe."
"Senin dokunduğun her kadın bir fahişeye dönüşüyor. Zamanla. Pislik ve sapıklık senin ruhundaki çarpıklıktan kaynaklanıyor!"
Ellerinin parmaklarını kütürdetti ve yarım ağız gülümsemesi ile kravatını gevşetmeye başladı.
Kırmızı ayakkabılarım odanın karanlığında parlıyordu.
Oyuncak bebek misali giydirilmiştim. Çok para etmeyeceğim için allayıp pullamak şartmış. Pezevenk ve birinci sınıf fahişe-arkadaşlarıma göre. İronik..
"Helen i de eskiteceksin. Sen lanetinle gebereceksin Henry-"
Saçıma doladığı elini sıktı ve yumruk halinde ensemde sabitledi. Gözlerimin içine baktığında hızla uzaklaştı ve kasları dehşetle gerildi. Sessiz ama çığlık çığlığa için için köpürüyordu adeta. Ellerimi savunma mekanizması ile başıma sarmaladım. Kalp atışlarım gittikçe hızlandı..gittikçe.
Kulaklarımda patlayan ses ile yatağa düşen bedenimi hissettim. Karanlıktı. Işıklar sönmüştü.
Merhaba herkese..
Derslerimin yoğun ve işkence dolu olduğunu söyleyebilirim. Ben bitmişim arkadaş. Ve hikaye hakkında planlarım var.. Aslında emin değilim kendim ile savaşıyorum. Bir karara vardığımda duyuracağım size. Kusura bakmayın, ancak kesit yazabildim. Yarın 12 saat dersim var siz düşünün artık..
Yelda ( ölü yazar / morte )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...