Henry David Roxroach ve Helena Steinberg / İtalya / 03.12.2013
Henry ve Helen ikili kanepe de okuyucularla düşüncelerini paylaşır..
Henry : Sesini kes mi dedin bana sen ? ( ikili kanepe de şaka kakaya döner.)
Helena: Neredeyse bağlanmak üzereyiz lütfen..lütfen rahat dur!
( Henry ellerini Helen in malum bölgelerinden elini eksik etmediğii çin Helen en sonunda ana karakterimizi bacağından çimdikler..)
Henry: Ah ! Hay senin..-Aah!
Helena: Şşt!
Öhhö öhö öhö. Sana bağırmaktan sesim kısıldı.
E-ehem.
Henry: Sıkılmamam için çözüm yolları aramayı uygun görüyorum, fazla erotik kadın.( Dudaklarını Helen'in omuzlarında gezdirir)
Helena:
Tanrım..
Merhaba, sizinle konuşmayı uzun süredir istiyordum.
Kızımın doğumundan sonra ( Henry nin ağzına elini kapatır) başbaşa vakit geçirdiğimiz onca süre boyunca bizimle birlikte olduğunuz için teşekkürler.
Son güncellemeler ardından-
Ay! (Henry, Helen'in parmaklarını dişlerken dozunu fazla kaçırır..)
Henry: İnan bu insanlardan daha ilgi çekici olabilirim meleğim.
( Parmaklarını öptüğü Helen'i kollarıyla kıskaca alır.)
Helena: HENRY !
( Utanmaya başlayan Helen kızarma evresindedir.)
Imm.. Son güncellemeler ardından 200.000 okur sayısını geçmiş bulunmaktayız. Sizler olmasaydınız, Henry'nin oldukça eski röportajımızda deyimiyle , uyuşuk ve kıçını saçma sapan nedenlerden dolayı deviren yazarımıza da teşekkürlerimizi sunmak istedik.
Henry: Beyaz sanıyordum südyenini ? Ah. Dan..tel!
( Henry'nin elleri ne kadar mahrem yer varsa oradadır...)
Helena: Sapık herif..
( Henry hoşnut kalmadığı cevaplar üzerine koltukta bacak bacak üstüne atarak Helena'yı masum olmayan bakışlarla izler..izler ve izler-)
Ve şey...sizlerin ilgisi sayesinde buraya kadar ilerledik. Artık son 5 bölümümüz kaldı sizler ile. Bir sene içerisinde birçok gelişme oldu ve üç kişilik minik bir aile haline geldik. Tabi ki sizlerle de. İyi ki varsınız.
Henry: Bitti mi ? Her ne halt ise. Tekrar etmeye cesaretim var mı "sapık herif'i" ?
( Helena'nın belinde gezinen elleri kalçalarına iner.)
Helena: Henry..insanlar! Ah hep aynı şeyi yapıyorsun evet.
( Helena artık kızarma evresini atlar ve. domatestir.)
Henry: Dilini mi yuttun , meleğim ? Ya da ben çaresine bakabilirim!
( Helenayı biraz kaba üslupla koltuktan kucaklar ve kucağına oturur vaziyette yerleştirir.)
Helena: Sapık herif!
Ay!
-------------------------------
Diğer hikayelerim
Ateş:
http://www.wattpad.com/story/7503968-ate%C5%9F-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1
Onun Günlüğü:
http://www.wattpad.com/story/9610334-o%27nun-g%C3%BCnl%C3%BC%C4%9F%C3%BC
Obsession of the Psycho:
http://www.wattpad.com/story/7701683-obsession-of-the-psycho-ask%C4%B1ya-al%C4%B1nd%C4%B1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sınırlar (Askıya Alındı)
RomanceSevgi. Değerli oldugunu hissetmektir ,her varlığın hakettiğidir. Bağımlılıktı, o uyuşturucuydu. Gözlerim yanıyordu, akan gözyaşları,görüş alanımın içine ediyor. Aynadaki görüntüm.. Büsbütün yabacı. Bedenimden tiksinircesine aynadaki aksimi izledim...