13 vragen challenge

387 41 18
                                    


Hallo allemaal!

Even geen hoofdstuk, maar iets totaal anders. Dit is een challenge waar ik genomineerd voor ben. Het is een challenge waarbij je dertien vragen moet beantwoorden die je gesteld worden. Daarna mag je mensen taggen en die zelf vragen stellen. Ik ben hiervoor getaged door laylamiddelkooppheel erg bedankt hiervoor! Ik vind het een leuke challenge en doe dan ook zeker mee.

De regels zijn:

1. Je moet dertien vragen verzinnen en beantwoorden.

2. Je moet daarbij dertien onwijs gave wattpadders taggen.

3. Zet dit in een boek of op je prikbord.

Ik ben dus getagged door @laylamiddelkoopp en hier zijn mijn dertien vragen!

1. Wat is je favoriete leesboek en waarom?

Dit vind ik altijd zo'n moeilijke vraag! Er zijn zo ontzettend veel leuke boeken van zo ontzettend veel goede schrijvers. Mijn hele boekenkast staat vol, hoe moet ik daar nu uit kiezen? Toch, als ik zou moeten kiezen, ga ik denk ik voor het boek fangirl. Iedereen die het boek gelezen heeft weet denk ik wel waarom. Als een fangirl die studeert wacht ik nog steeds op mijn eigen levi...

2. Wat is je favoriete kleur?

Ik heb oranje altijd een hele mooie kleur gevonden, maar ook paars vind ik heel mooi. Eigenlijk heb ik niet echt een favoriete kleur, het verschilt bij mij echt per dag.

3. Leuke sport om te doen?

Sporten... Ieuw. Daar wordt je moe van. Ik hou er niet van om mezelf onnodig moe te maken... Nee grapje, ik ben niet lui ofzo. Ik beweeg mezelf heus wel, ik doe alleen niet aan sport. Ik vind het wel leuk om te fietsen, te wandelen of te skeeleren. Eigenlijk alles wat je buiten kunt doen. Buiten zijn is namelijk dan weer wel super leuk.

4. Favoriete film of serie?

@laylamiddelkoopp ik kom je nu persoonlijk halen! Hoe moet ik nu uit één film of serie kiezen? Dat kan toch niet? Er zijn zoveel leuke films en series, ik weet niet eens waar ik moet beginnen! Ik kan je wel een top geven van alle twee, maar daar moeten jullie het dan ook echt meedoen! Ik raad jullie trouwens allemaal aan om het volgende wat ik op schrijf te gaan kijken. Het zijn geweldige series en films, met de meest knapste mensen!

Series:

- Teenwolf

- Vampire diaries

- Once upon a time

- Shadow hunters

Films:

- Mockingjay part 2

- Love Rosie

- The mazerunner

5. Favoriete band(s)?

Tja... Ik denk dat iedereen dit wel weet. 5 Seconds of Summer is natuurlijk mijn favoriete band. Daarnaast vind ik one direction ook wel heel leuk, ze hebben echt goed werk geleverd met het nieuwe album!

6. Wat zou je kiezen: altijd wind mee en groenlicht tijdens het fietsen of je kunt foto's maken door met je ogen te knipperen.

Voor mij is deze niet zo moeilijk. Aangezien ik nogal ver naar school moet fietsen zou ik het fijn vinden om altijd wind mee te hebben. Groenlicht maakt me dan nog niet zoveel uit. Daarbij heb ik toch wel altijd een telefoon bij, dus pak ik die gewoon als ik een foto moet maken. Stel je voor hoe makkelijk het leven is als je altijd wind mee hebt...

7. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? (Min schrijven, appen, lezen of muziek luisteren.)

God... Ja, dat zijn eigenlijk de dingen die ik zoal doe in mijn leven... Ik heb echt een leven nodig denk ik. Iemand? Maar naast dat alles vind ik het ook altijd heel gezellig om met vriendinnen iets af te spreken. Het is ook altijd heel leuk om film te kijken met mijn zus of naar het terras te gaan. Verder teken ik ook nog wel eens.

8. Favoriete Youtuber?
JOE SUGG MET STIP OP NUMMER EEN. IEDEREEN: HIJ IS VAN MIJ. VERGEET DIT NIET.

Verder vind ik eigenlijk nog wel veel meer youtubers leuk, die allemaal op twee staan. Marcus Butler, Caspar Lee, Oli White, Connor Franta, Jim Chapman, Niki en Samy, waar ik trouwens nog steeds een keer mee op date moet....

9. Leukste boek dat ik heb geschreven

Het leukste boek dat laylamiddelkoopp hebbt geschreven zijn natuurlijk al haar boeken. Dit klinkt stom, maar ze is een geweldig kind en jullie moeten echt allemaal haar profiel gaan bekijken! Ze schrijft leuk en is super aardig. Het leukste boek dat je geschreven hebt is, als ik moet kiezen, toch wel He's my what? Geweldig!

10. Naar welk land zou je op vakantie willen gaan?

Ik zou zo graag nog een keer naar Nieuw-Zeeland willen, of Amerika, of Australië. Ergens ver weg. Ik hoop namelijk ooit nog veel van de wereld te kunnen zien! (Londen is trouwens ook goed. Ik hou van Engeland.)

11. Pizza of patat?
Frietjes.

12. Hoeveel posters heb je op je kamer?
Twee kleintjes. Eentje met het logo van 5SOS en een kleine met one direction. Ik word al oud, waar blijft de tijd dat mijn hele kamer volhing met posters?

13. Wat is je lievelingseten- en drinken?
Ja, dat is een goede vraag. Ik hou in het algemeen eigenlijk wel van eten, maar het lekkerste is denk ik toch wel mama's zelf getrokken bouillon soep. Daarmee maak je mijn dag goed! Als ik iets zou moeten kiezen van drinken, dan drink ik het liefste aanmaak of gewoon water.

Zo, nu is het mijn beurt om mensen te taggen en vragen te verzinnen! Ik heb gekeken naar mijn boek en de mensen die het altijd lezen en reageren. Het lijkt me ook leuk om jullie beter te leren kennen, dus daarom heb ik jullie getagged!!

1. Linderella

2. ImJustCountingStars

3. esmee06

4. rockpunkmofo_

5. Liesjely @

Ik kan op een of andere rare manier niet meer dan twee mensen taggen, ik ben hier te lang mee bezig geweest, dus doe ik het zo maar. Deze vijf mensen mogen, als ze willen, deze vragen beantwoorden!

1. Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt?

2. Wat is de leukste serie of film die je ooit gezien hebt?

3. Knapste acteur/actrice?

4. Leukste boekpersonage dat je ooit gelezen hebt?

5. Waar ben je het meest trots op?

6. Witte chocolade of melk chocolade?

7. Heb je liever een broer(tje)  of zus(je)?

8. Toekomst plannen?

9. Naar welk land zou je nog wel eens op vakantie willen?

10. Fantasie boeken of waargebeurde verhalen?

11. Boeken of films?

12. Zelf schrijven of andermans verhalen lezen?

13. De vraag die natuurlijk niet achter kan blijven: #TeamTom of #TeamMichael?

Veel plezier, ik hoop snel iets te horen :) 
Trouwens als iemand anders de tag ook wil doen, ga je gang! Ik zou het leuk vinden als je mijn vragen gebruikt en mij dan tagged!! :)

Rejects 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu