Het is BIJNA zo ver!

274 32 38
                                    

Hallo,

Hoe gaat met jullie? Voelen jullie ook al de zenuwen, of valt dat mee? Dit weekend is het zo ver en voor sommige voor jullie vandaag al! Ze zijn al in Antwerpen, wat voor mij zelfs dichterbij is dan Amsterdam, hoe gek is dat? 

Ik wil iedereen super ontzettend heel erg veel plezier wensen tijdens het concert. Geniet ervan, want jullie hebben het allemaal verdiend! Als je ooit iets kwijt wilt over het concert, ik ben er voor je haha. Als je ze ooit ontmoet; doe ze de groeten van mij. HAHAHA. Stel je dat eens voor... Daar zou je een verhaal over kunnen schrijven. 
Maar goed, voor degene die zaterdag gaan, ik ga dan ook. Tot vijf uur hebben wij, mijn zus en ik, soundcheck, maar daarna wil ik proberen om de meet-ups af te gaan. Het zou geweldig zijn om een paar van jullie daar te zien! Ik ga even langs de ajax-winkel en de starbucks op het station. Als ik durf dan... Het lijkt me best eng om jullie in het echt te zien. Toch wil ik het wel doen, als jullie dat natuurlijk ook leuk vinden. Ik zou namelijk wel eens willen zien wie er achter al die lieve berichten zit :))

Als je nog een kaartje zoekt, ik ken nog iemand die haar soundcheck ticket voor zondag verkoopt, dus mocht je interesse hebben, laat het me even weten. 

Voor nu heel, heel, heel erg veel plezier!!

-Anne 

Rejects 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu