Cu câteva zile în urmă......
* Alessandro
Nenorocitul de Pablo trebuie să plătească pentru ce i-a făcut surorii mele. Mă îndreptam spre apartamentul său și ajung în fața ușii.
- Pablo, deschide ușa. Pablo....
- Cine sunteți dumneavoastră și de ce țipați în halul ăsta?
- Unde este Pablo?
- Pentru ce îl căutați?
- Alexia, cine a venit? Alessandro, ce cauți aici?
- Ce caut? Asta caut.O dată ce îl am în vizor simt cum sângele începe să-mi clocotească în vene. Îi trimit un pumn în fața și deja pot vedea cum îi curge sânge din colțul gurii. Se pare că i-am spart buza. După lovitura asta vin încă alte câteva.
- Ce te-a apucat? Ești nebun?
- Asta este nimic pe lângă ce vei primi. Ascultă bine la mine idiotule. Dacă te mai văd o dată în preajma lui Michelle, jur că te omor cu mâna mea.
- Totul este o neînțelegere. Am încercat să-i explic, dar nu am avut ocazia. Nu m-a lăsat.
- Din cauza ta sora mea este în spital și suferă. O să plătești pentru tot răul pe care i l-ai provocat.
- Cum adică e în spital? Ce a pățit?
- Ce a pățit? Michelle a încercat să se sinucidă din cauza ta.
- Cum să facă una ca asta? Cum se simte? E bine?
- Încetul cu încetul o să-și revină. Acum că nu vei mai face parte din viața ei sunt foarte sigur că îi va fi mult mai bine.
- O iubesc pe Michelle și nimeni nu mă va putea despărți de ea.
- Te înșeli amarnic. Dacă te mai văd în preajma ei poți să-ți iei adio de la cariera ta. Apropo, poți începe să-ți cauți alt loc de muncă fiindcă ești concediat și crede-mă că nu-ți va fi prea ușor. Voi avea eu grijă de acest lucru.Ies pe ușă mulțumit deja de ce am reușit. Dacă îl mai văd în preajma surorii mele o să cunoască a doua latură pe care o am, și nu este una plăcută.
......................................................
- Michelle, deschide ușa. Sunt eu Victoria.
- Nu vreau să văd pe nimeni. Poți să pleci.
- Ascultă măcar ce am de spus.
- Tot ce vreau este să mă lăsați în pace. Vreau să fiu singură.
- Odata mi-ai spus că prietenia care există între noi nu va muri niciodată. Mi-ai spus că indiferent de ce se întâmplă mereu vom fi unite. Ne-am făcut un jurământ când am descoperit că ne leagă un sentiment puternic. Îți mai aduci aminte? Te rog deschide ușa și hai să vorbim. Îți va face mult bine.De cealaltă parte a ușii prietena mea încearcă să mă convingă să-mi continui viața, dar știu că nu mai are niciun rost. Până la urmă nu este vina ei că eu sunt în starea asta. Cu greu mă ridic de pe podea și mă îndrept spre ușă.
- Știam că o să deschizi. Te cunosc de când eram mici și știam că nu o să mă dezamăgești.
- Intră.O invit pe Victoria în camera mea și rămâne mută când vede în ce hal a ajuns.
- Ce sunt toate astea? Tu ai făcut dezastrul ăsta?
- Tu ce crezi?
- Michelle... Cum de ai ajuns în stadiul ăsta?
- Când o femeie este rănită este în stare de orice.
- Uite cum ai mâna. Trebuie să mergem la un doctor.
- Nu merg nicăieri.
- Rana se poate infecta. Nu simți durerea?
- Durerea pe care o simt în suflet este mult mai puternică decat taietura asta. Spune-mi, de ce ai venit?
- Am venit pentru că îmi este dor de prietena mea. Îmi este dor să-mi petrec timpul cu ea și de momentele noastre. Dă-mi voie să te ajut. Sunt sigură că pot să te transform în acea fată care erai acum câteva săptămâni. Doar dă-mi o șansă.
- Victoria... Crezi că mai ai șanse? Chiar crezi că pot fi ca înainte? O femeie rănită foarte greu este vindecată.
- Nu eu trebuie să fac acest lucru. Singurul remediu ca tu să te vindeci este să uiți definitiv de Pablo.
- Și cum vrei să uit de el?
- Cunoscând alt bărbat.
- Eu nu voi mai crede niciodată într-un bărbat. Toți sunt la fel.
- Nu chiar toți. Tu nu-ți dai seama că în momentul de față Pablo sărbătorește că tu ești în starea asta?
- Ce vrei să spui?
- El a vrut să te vadă suferind și a reușit. În momentul de față tu îi demonstrezi că el a reușit să te distrugă. Să nu-i faci pe plac. Demonstrează-i că ești mult mai puternică și că ai trecut peste. Înainte să-l cunoști erai cea mai puternică persoană pe care o știam și acum îmi demonstrezi exact contrariul.
CITEȘTI
Iubire destinată
RomanceLa 24 de ani problemele încep să apară în viața lui Michelle. Înșelată de cel care urma să-i devină soț, aceasta atentează contra propriei vieți intrând în depresie și închizându-se complet. Va putea ea să treacă peste? Va putea ea să găsească iubir...