Capitolul 13.

3.9K 154 0
                                    

"Veste cutremurătoare în lumea muzicii. Marele cântăreț Eduard Grey a decedat. Cantărețul suferea de o boală foarte gravă. Cancerul și-a făcut apariția în corpul său, iar medicii nu au putut să facă nimic pentru a-l salva."

"Tragediile continuă în familia Grey. Marele cântăreț și afacerist Eduard Grey și-a pierdut viața în fața morții. Afaceristul se lupta de luni bune cu cancerul, iar tratamentele nu și-a făcut efectul."

"Studioul de muzică și înregistrări Mike Sousa ține un moment de reculegere în cinstea marelui cântăreț Eduard Grey. Studioul va fi închis pentru trei zile și după își va relua programul, bineînțeles cu o tristețe în sufletul tuturor care își dedică viața în acest loc."

* Mike

" - Eduard era un frate pentru mine. Nici acum nu pot să accept că a plecat dintre noi și că a părăsit această lume. Niciodată nu îl voi uita și mereu va rămâne în sufletul meu. A fost un mare om și cel mai bun prieten pe care o persoană îl poate avea. Aș vrea să-i rog pe toți cei care mă urmăresc să nu uite cine a fost marele rege al muzicii. Vă mulțumesc pentru atentie."

- Acestea au fost cuvintele spuse de directorul casei de discuri.

......................................................

Nu puteam să mă mai țin pe picioare. Vedeam cum îl coborau pe Eduard în groapă, iar inima mea se sfâșia în mii de bucăți. Ideea că nu îl voi mai vedea niciodată mă distrugea puțin câte puțin. Fratele meu vine lângă mine și mă sprijină. După ce toți termină să-și i-a rămas bun de la Eduard pleacă, dar fratele său rămâne neclintit.

- Ce vrei să faci?
- Fratele meu a compus un cântec acum mulți ani. A fost cântat de el și sora mea. Sunt sigur că îl știi foarte bine.
- Yo te extranare? (Îmi va fi dor de tine).
- Vrei să-l cânți?
- Vreau să-l cântăm.
- Ar fi o onoare pentru mine să-l cânt alături de tine.

Imi va fi dor de tine
Fii sigură
Au fost atâtea momente
Bune și rele pe care le-am trăit împreună.
Detaliile,
Micile lucruri
Ce nu pareau să te intereseze
Sunt cele care îmi invadează cel mai mult mintea
Când îmi amintesc de tine.
De-aș putea da timpul înapoi
te văd din nou,
Să-ți dau o îmbrățișare
Și să nu-ți dau drumul niciodată.
Dar înțeleg că a sosit ceasul tău,
Dumnezeu te-a chemat
fii lângă El.
Așa a vrut El,
Dar niciodată n-am crezut
o să doară atât de tare.

Nu mai plânge după mine
Eu sunt într-un loc plin de lumină
Unde există pace,
Unde nu este răutate.
Nu plânge după mine
E așa de frumos aici
Vreau să fii fericit(nu mi-am imaginat niciodată),
Să-ți meargă bine
Și când va veni timpul să pleci
Sper să te văd aici.

Îmi va fi dor de tine
Fii sigură
Cum să-ți imaginezi că viața se poate sfârși
Într-o secundă?
Viața e ca praful, se poate împrăștia într-o clipă.
N-ai adus nimic,
Nu vei lua nimic,
Doar ce era în interior.
De-aș putea da timpul înapoi
te văd din nou,
Să-ți dau o îmbrățișare
Și să nu-ți dau drumul niciodată.
Dar înțeleg că a sosit ceasul tău,
Dumnezeu te-a chemat
fii lângă El.
Așa a vrut El,
Dar niciodată n-am crezut
o să doară atât de tare.

Iubire destinată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum