Capitolul 49.

4.1K 137 7
                                    

Mă trezesc deodată și mă uit în jurul meu. Eram într-o cameră de spital și lângă mine stătea un bărbat. Mă mișc puțin și îl trezesc. Se uită la mine și dă cu mână pe la ochi.

- Nu pot să cred. Te-ai trezit.

Vine lângă mine și mă i-a în brațe. O căldură sufletească mă cuprinde și îi răspund îmbrățișării. Simțeam că îl cunosc de ani buni chiar dacă nu știu cine este el cu adevărat. Mă sărută și îi răspund chiar dacă nu știam de ce o fac.

- Nu pot să cred că ești aici. Am crezut că te voi pierde pentru totdeauna.
- Unde este Matteo?
- Matteo? Despre cine vorbești.
- Cum adică despre cine vorbesc? Vorbesc de bărbatul pe care îl iubesc.

Mă uit la el și îl văd puțin derutat. Nu înțelegea despre cine vorbesc.

- Unde este Sam, Alessandro?
- Despre cine tot vorbești?
- Despre fratele și prietena mea.
- Tu nu ai frați Adriana.
- Adriana? Eu sunt Michelle. Sunt Michelle Castellon și am patru frați iar unul din ei este mort și eu am fost împușcată în inimă și Matteo era lângă mine.
- Nimic din ce spui tu nu s-a întâmplat. Adriana, tu ai ajuns aici din cauza unui accident de mașină. Ai fost inconștientă timp de 11 luni.
- Poți să-mi dai oglinda de pe masă?
- Desigur.

O iau în mână și mă uit atent la fața mea. Nu eram eu. Fața mea nu semăna deloc cu cea a lui Michelle.

- Cum mă numesc?
- Ești Adriana Harrison și eu sunt soțul tău și împreună avem doi copii.
- Stai, ce? Sunt mamă a doi copii și nu îmi aduc aminte?
- Ai fost inconștientă mult timp. Este normal să fii derutată.
- De cât timp suntem căsătoriți?
- De cinci ani.
- Și avem doi copii?
- Un băiat și o fată.
- Dar nu înțeleg. Nu-mi aduc aminte nimic din toate astea.
- Doctorul mi-a spus că este posibil să nu-ți amintești lucrurile. Cu timpul îți vei aduce aminte și eu te voi ajuta.

După câteva luni...

Eram alături de cei doi copii ai mei și ne jucam în grădină. Mi-am recuperat memoria și știu cine sunt cu adevărat. Sunt mama a doi copii și directorul unei mari firme de vestimentație pentru cei mici. Angel vine lângă mine și mă sărută ușor. Se așează jos și ni se alătură nouă.

* Perspectiva autorului

În timp ce Adriana se bucură de copii săi și de bărbatul pe care îl iubește, de cealaltă parte a lumii, Michelle și Matteo se odihnesc în pace. În urma celor întâmplate nimeni nu a reușit să-i salveze. Au murit amândoi unul lângă altul așa cum le-a fost scris.

După luni de terapie micuțul Eddie începe să-și revină. Adoptat de Alessandro și Sam, acesta speră să fie fericit chiar dacă nu va fi alături de părinții săi.

Tot răul a fost îndepărtat și acum toți merită să fie fericiți chiar dacă unele persoane nu mai sunt în viață. Cei drept este că au făcut dreptate și și-au trăit iubirea destinată.

Sfârșit.

Iubire destinată Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum