5 dalis

6.8K 368 1
                                    

Atsikėliau anksti, tikriausiai anksčiau nei visi kiti. Pragulėjusi lovoje nusprendžiau pažiūrėti televizorių svetainėje. Užsidėjau laisvas kelnes kelnes, paprasta palaidinę ir nukulniavau laiptais žemyn. Pasiėmiau vandens iš šaldytuvo, taip pat prigriebiau sūrelių, ir kritau ant sofos. Rodė "Star Wars". Maždaug po kokios valandos kažkas pagaliau atsikėlė ir lipo laiptais žemyn. Aš greitai atsisėdau ir paslėpiau maistą už pagalvės. Jeigu tas kažkas yra mano mama tikrai nenorių klausytis jos pamokslų, kad reikia valgyti tvarkingai prie stalo...

- Mama? - sušaukiau.

- Princese Ana, ar tai tu? - kažkas atsakė mergaitišku balsu.

O tas kažkas jau ir taip aišku - Jokūbas. Perverčiau akis ir atsigulusi vėl pradėjau valgyti. Jos nusijuokė ir bakstelėjo man į galvą:
- Ką veiki taip anksti?

- O tu ?

Jokūbas buvo gražiai apsirengęs - marškiniai, švarkas, džinsai ir konversai.

- Kur tu eini? - pasidarė įdomu.

- Um, man reikia išeiti kelioms valandoms.

- Kur? - pakartojau.

- Ne tavo ir ne reikalas, - piktai pasakė jis, - klausyk, jeigu tėvas klaus kur aš, pasakyk, kad vis dar miegu, ok?

- Gerai..

- Aš kalbu rimtai, - linktelėjo galvą Jokūbas.

Jis jau pasisuko eiti link durų, bet aš jį sustabdžiau:

- Palauk, nieko nesakysiu Andrėjui, jeigu pasakysi kur eini.

- Kąąą?

- Akis už akį, - mirktelėjau.

- Negaliu tau to pasakyti, - pagriebė mašinos raktus.

- Kodėl? Eini į pasimatymą su vedusią moterim? - šmaikštavau.

- Šūdas, iš kur žinai? - mėlynos akys žiūrėjo į mane, - o tu pavydi?

- Norėtum, - užkišau plaukus už ausų, - jeigu pridengsi mane šiandien, aš pridengsiu tave dabar.

- Kur tu eisi?

- Aš eisiu į miestą, - iškart pagalvojau apie Igną.

- Kur? - sausai nusijuokė Jokūbas.

- Ne tavo ir ne reikalas, - pakartojau jo frazę. - tai pridengsi ar ne?

Jis linktelėjo galvą ir pridūrė: 

- O tu tikrai ne prostitutė?

Parodžiau jam vidurinį pirštą. Kiek kartų jis manęs gali to klausti - pagalvojau. Grįžau prie nebaigto filmo žiūrėjimo.

                          ***

  Jokūbas vėluoja. Žiauriai vėluoja. Tikriausiai net nespėsiu susitikti šiandien su Ignu. Jau greitai 14:30, o aš sėdžiu virtuvėje, kramtau rankų nagus ir ignoruoju mama. Tiesiog super.

- Ką apie tai galvoji, princese? - pertraukė mano mastymus mama parodydama suknelę su trumpom rankovėm.

- Ką? - išsiblaškiusi paklausiau.

- Gal balta spalva per daug išsišokanti?

- Viskas gerai, mam, - murmtelėjau.

Man buvo visai neįdomu klausytis mamos sapalionių apie vestuves. Aš tenorėjau jos paprašyti Jokūbo telefono numerio. Norėjau jam paskambinti ir isteriškai paklausti kur jis taip ilgai užtruko..

- Tau viskas gerai, Ana? - paklausė mama vis dar žiūrėdama į suknelių spalvas, - kreminė atrodo žaviai, tiesa?

Užkniso. Atsistojau ir nuėjau prie lauko durų. Kai tik norėjau jas atidaryti, įsiveržė Jokūbas. 

- Baik gąsdintis, - sušnypštė jis.

- Kur po galais užtrukai? - tyliai rėkiau.

Jis tiesiog patraukė pečiais ir numetęs mašinos raktus ramiu veidu atsakė:

- Buvo reikalų, kuriais turėjau pasirūpinti.

- Atsiprašau, bet pasimatymas su prostitute neužtrunka 8 valandas.

- Pasimatymai neprasideda 6 ryto, - nusijuokė Jokūbas, - kur tau reikia važiuoti anyway?

- Į centrą, - žvilgtelėjau per petį į mama, - pasakyk mamai, kad mes išeinam kažkur ar kažką panašaus. Sugalvok.

- Nori, kad meluočiau savo pamotei? - paklausė jis, - na nežinau Anastasija. 

- Nežaisk su manim, Jokūbai, - sausai nusijuokiau, - tu norėjai, kad meluočiau tavo tėvui!

Jis mirktelėjo ir pradėjo eiti link virtuvės. Norėjau pribėgti prie jo ir trenkti jam į galvą, žinoma jeigu tik pasiekčiau... 

- Jokūbai, baik išsidirbinėti, - sušnabždėjau, bet jau buvo per vėlu.

Jis vėl mane ignoravo ir nuėjęs prie mamos pradėjo pokalbį: 

- Vilma, atrodo, kad labai sunkiai dirbtumėt. 

- Tą ir darau. Gaila tavo tėčio nėra šalia, - nusivylusiai pasakė mama ir parodė Jokūbui korteles su spalvom, - balta ar kreminė?

- 100% kreminė.

- Visiškai sutinku su tavim! - nusišypsojo ji.

- Džiaugiuosi padėjęs.

Šiuo metu esu tokia pikta. Laisvai galėčiau trenkti Jokūbui. Susitiksiu su Ignu rytoj. Užlipau į savo kambarį ir kritau ant lovos. Pasiėmiau pagalvę ir užsidėjus ją ant veido pradėjau rėkti. Pasidarė lengviau.

- Susitinkam lauke už 5 min, - pasigirdo balsas iš durų pusės, tai buvo Jokūbas.

- Ką? - atsakiau iš po pagalvės.

- Tavo mama galvoja, kad mes einam išgerti kokteilių, - nusijuokė jis, - einam.

Žiūrėjau kiaurai veriančiu žvilgsniu tiesiai jam į akis.

- Nori į centrą ar ne? - jis pervertė akis ir priėjęs arčiau išmetė mane iš lovos. Nusekiau Jokūbą į lauką.  


Nauja!:))) Vote

The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTAWhere stories live. Discover now