Jau buvo pradėję temti, kai išėjau iš Igno parduotuvės. Pakeliui užsukau į "Mcdonalds". Užsisakiau tik bulvyčių ir Colos. Kuo ilgiau užtruksiu mieste, tuo didesni šansai bus jog mano mama nueis miegoti manęs nesulaukus. Tik įžengusi į namus išgirdau balsą.
- Tikiuosi pasidalinsi, nes mirštu iš bado.
Tai buvo Jokūbas. Jis sėdėjo terasoje.
- Tu net nežinai ką aš valgau, - atšoviau, nuėjau prie jo ir atsisėdau šalia, - ką tu čia darai?
- Laukiu tavęs. Iš tikrųjų galėjau eiti į vidų ir laukti ten, - pervertė akis jis ir paėmė Cococola man iš rankų, - nežinojau, kad taip ilgai užtruksi.
- Sorry.
Žiūrėjau kaip Jokūbas siurbtelėjo Colos.
- Jokūbai, aš jau ją gėriau, - trenkiau jam per koją.
- Na ir? - atsigėrė dar viena gurkšnį, - galiu pasiimt bulvytes?
Aš net nespėjau atsakyti, o jis jau spėjo suvalgyti daugiau nei puse.
- Aš tau nieko neatsakiau.
- Per vėlu.
Sėdėjome nejaukioje tyloje. Nežinojau ką man sakyti, ar išvis pradėti pokalbį. Jokūbas buvo išnykęs į telefoną. Nusprendžiau eiti miegoti. Kai tik atsistojau Jokūbas atkišo savo telefoną:
- Žiūrėk.
Ekranas buvo toks šviesus, galvojau, kad tuoj sudegs akys. Tai buvo video jo Facebook'e.
- Kas čia?
- Užsičiaupk ir žiūrėk.
Perverčiau akis. Pamačiau kaip keli pingvinai atsirado iš niekur ir pradėjo šokti. Buvo labai keista žiūrėti. Jokūbas trenkė sau per kelį ir pradėjo kvatoti, priversdamas mane nusijuokti. Buvo miela stebėti, kaip jis juokėsi. Jokūbas atsisuko į mane ir pamatęs jog nesijuokiu paklausė:
- Tau nejuokina?
- Tai tiesiog pingvinai
Jis patraukė pečiai ir atsistojęs pridūrė:
- Girdžiu kaip tavo mama dejuoja, geriau einam į vidų.
- Baik sakyti tokius dalykus, - pasišlykštėjau.
- Lažinames iš 10 dolerių, kad jie TAI daro dabar, - sušnibždėjo jis tamsoje laikydamasis man į petį.
- Daro ką?
- TAI, - nusijuokė jis, - kitais metais turėsim brolį arba sesę.
- Tu šlykštus.
- Aš realistas, - lipdamas laiptais atšovė, - tavo mama turi gražią figūrą, o mano tėtis ne gėjus.
- Man labiau patiktų jeigu nenužiūrėtum mano mamos figūros.
Jokūbas plačiai nusišypsojo ir pasmerkė man akį. Jo akys nužiūrėjo mane nuo apačios iki viršaus.
- Pavydi, Ana, - jis priėjo prie manęs ir spragtelėjo man į pilvą, - norėtum, kad tave nužiūrinėčiau?
Mano žandai tiesiog degė.
- Pasitraukė, - pastūmiau jį.
- 10 dolerių.
- Ugh! - numečiau jo ranką ir įėjau į savo kambarį.
Nauja!:))) Vote ^^
YOU ARE READING
The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTA
Fanfiction- Iškrypėlis - Tau tai patinka, - pajaučiau jo pirštų galiukus ant šlaunų. - Nepatinka, - sarkastiškai nusijuokiau. - Nestovėtum čia jeigu nepatiktų, - Jokūbas užkišo ranką už mano rankšluosčio. - Neišdrįsi. - Patikėk - išdrįsiu, - šelmiškai pakėl...