18 dalis

6.1K 347 5
                                    

  Jokūbo žadintuvas mane prižadino. Išsitempiu lovoje ir pažiūriu į laikrodį - dar tik 9. Atsisuku į Jokūbą - vis dar miega. Plaukai nukritę ant kaktos. Nedelsdama juos pataisau. Mėlynos akys prasimerkia. Wow, atsibusti šalia Jokūbo kažkas nepakartojamo. Net nežinau kodėl taip pagalvojau. 

- Labas rytas, - sušnibždėjau, - manau man reikia grįžti į savo kambarį. 

- Kodėl? - atsiduso jis.

Jo balsas nuskambėjo nusivylusiai. Pajaučiau kaip Jokūbas panarino ranką į mano plaukus. 

- Um, nes man nederėtų būti tavo lovoje, - pasakiau, - kas jeigu mano mama arba tavo tėtis mus pamatytų? 

- Patikėk - jie čia neis. Plius, mes nieko blogo nedarom, - sumurmėjo jis, - nesijaudink ir eik dar pamiegoti. 

Tada Jokūbas uždėjo ranką man ant liemens ir prisitraukė prie savęs. Jo smakras ant mano galvos.

- Aš tave pakelsiu už valandos, ok?

- Aha, - šiltai įsitaisiau šalia jo.

            ***

  Kažkas kandžioja mano ausies spenelį. 

- Kelkis, Ana, - išgirdau Jokūbo balsą.

Jis prikišo nosį prie mano kaklo ir švelniai bakstelėjo. Nustūmiau jį. Susisukau į mažą kamuoliuką. Juk miegas dar niekam nepakenkė.

- Tu to ką tik nepadarei, - nusijuokė Jokūbas. 

Jis pakišo rankas po kaldra ir paėmęs mane už liemens prisitraukė prie savęs. Pajaučiau jo pirštus ant savo odos. Širdies ritmas padidėjo. 

- Gerai, tuoj, - pabandžiau atsipalaiduoti.

- Paskubėk, nes šiandien tavo eilė daryti pusryčius, - pamerkė akį.

- Nemaniau, kad mes turime eiles, - atsiguliau ant nugaros.

- Turime, greičiau kelkis.

Pašokau iš lovos ir nubėgau prie durų:

- Kaip pasakysite, Jūsų Didenybe.

Jokūbas nusijuokė ir metė į mane pagalvę. Išėjau į koridorių ir tyliai perėjau pro mamos kambarį. 

- Princese Ana?

Velniava. Iš kur ji atsirado? Stengiausi išlikti rami. 

- Ką veiki taip anksti? 

- Um, aš einu padaryti pusryčius.

- Oh, - ji pasižiūrėjo į Jokūbo kambario duris, o aš meldžiuosi jog ji manęs nematė iš ten išeinant, - aišku. Aš einu atgal į lovą, paprašyk Jokūbo pagalbos.

- Ne, nereikia.

Ji linktelėjo ir pranyko savo kambaryje. Purtydama galvą nuėjau į virtuvę.

 Purtydama galvą nuėjau į virtuvę

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTAWhere stories live. Discover now