Įėjau pro terasos duris į svetainę. Andrėjas miegojo ant sofos, o mamos nei kvapo. Užbėgau į antrą aukštą su mintini kodėl jie patys neatsinešė savo rankšluosčių? Dūsaudama atidariau Jokūbo vonios duris. Nežinau nustebau ar ne, bet jis buvo pasilenkęs virš kriauklės ir tvarkėsi plaukus.
- Atsiprašau.
Jokūbas žvilgtelėjo į mane pro veidrodį, pervertė akis ir toliau tvarkėsi plaukus. Jis paėmė plaukus kurie buvo ant kaktos ir su ranka braukdamas į viršų juos sukėlė. Kelis kartus mirktelėjau, bet turiu pripažinti, kad jis atrodė gan patraukliai.
- Ana, ko tau reikia? - atsisuko.
- Oh, um.....rankšluosčiu. Man reikia rankšluosčių, - išsiblaškiusi sumurmėjau.
Jokūbas atsitraukė nuo kriauklės ir su pirštu parodė į lentyną po ja.
- Apačioj po dešine.
Atsiklaupiau prie jo ir pagriebusi 5 švarius rankšluosčius atsistojau.
- Kam tau tiek daug reikia? - paklausė.
- Draugams. Mes maudysimės.
- Ir jie nesugebėjo atsinešti savo? - mėlynos akys nepatikliai žiūrėjo į mane.
- Kas čia tokio? Tai tik rankšluostis, - perverčiau akis.
- Whatever, man nerūpi. Tik išplauk juos ir padėk į vietą, kai panaudosi, - nusisuko atgal į veidrodį.
Linktelėjau ir prieš išeinant tiesiog privalėjau paklausti:
- Nauja šukuosena?
- Kodėl klausi?
- Šiaip sau. Gražiai atrodai.
Jokūbas nieko neatsakė. Aš užsidėjau rankšluosčius ant pečių:
- Manau jau eisiu.
- Eik.
***
Padėjau rankšluosčius šalia Amelijos ir stengiausi kažkaip užmegzti pokalbį:- Nori kremo nuo saulės?
- Juokauji? - nusižiovavo ji, - nematai kokia aš išblyškusi?
Ignoravau jos pakeltą toną. Jai tik 14, pati paauglystė. Padėjau kremą nuo saulės jai ant šlaunies.
- Gal apsigalvosi.
Nuėjau prie baseino. Ignas su Roku nepasidalina padanga, o Karolina nedrąsiai mirko kojas vandenyje. Greitai nusimoviau šortus ir priėjusi arčiau vandens įkišau kojas. Ignas nustojo taškytis ir stebėjo mane, o aš jam mirktelėjau. Lėtai įslinkau po vandeniu.
- Wow, nesitikėjau, kad vanduo bus toks šaltas, - panėriau norėdama priprasti.
Išnirusi vis dar jaučiau Igno akis ant manęs. Apsimečiau, kad nepastebėjau jo žiūrinčio į mane. Mes tik draugai. Bent jau aš taip galvoju.
- Ana, - sušuko Rokas.
-Ką?
- Pabandyk ilysti, - parodė su ranka į padangą, kurioje jau buvo kartu su Ignu.- Kaip, - plaukiau link jų, - tai neįmanoma.
- Lengvai. Dar yra šiek tiek vietos.
Su dideliu intuzijasmu panirau po vandeniu. Po kelių sekundžių mano galva ilsėjosi ant Igno peties.
- O Dieve, - atgaudama kvapą nusijuokiau, - Rokai, dabar man paaiškink - koks tikslas mums visiems čia sulysti?
- Noriu padaryti sumuštinį, - raudonplaukis sukikeno.
Mes visi nusijuokėme.
- Aš irgi noriu prisidėti, - paskelbė Karolina.
- Žinoma, mažute, atplauk čia. Galėsi būti dantų krapštukas, kurį kartais smeigia į sumuštinius, - išsiviepė Rokas.
Ignas tyliai nusijuokė norėdamas neįžeisti Karolinos.
- Wow, - nervingai kvėpavo ji sukdamasi plaukti atgal link baseino sienos, - tu toks grubus.
- Ei, ei, mažute, palauk. Aš juokauju, - rėkė Rokas, - sugrįžk. Nepalink manęs vieno su nevykėliais.
- Jis mus ką tik pavadino nevykėliais, - atsisukusi per petį sušnabždėjau Ignui.
- Ne? - sarkastiškai pasakė jis, - lažinuosi, kad jie pradės pyktis. Tai nutinka visą laiką.
- Haha, žiūrėk, ji net nenori išlipti iš baseino. Ji nori, kad Rokas jaustųsi blogai.
Aš buvau teisi. Rokas pradėjo atsiprašinėti, o Karolina "nenoriai" priplaukė prie jo.
- Šiknius, - pasakė ji.
- Žinau, - nusijuokė Rokas ir pasilenkęs prie jos pabučiavo du kartus į lūpas, - tu graži, žinai tą.
Perverčiau akis ir atsisukau į Igną. Jis nusišypsojo ir nusisukęs nuo manęs sušuko:
- Einam pažaist "marco polo". Ei, Amelija, prisijunk!
***
Laikas greitai prabėgo ir po dviejų valandų visi nusprendė išlipti iš baseino, įskaitant ir Amelija. Stovime kieme. Aš apsisukau rankšluostį aplink save.
- Aš išalkęs, - prabilo Rokas.
- Oh, - parodžiau su pirštu į namą, - aš turiu maisto. Tuoj atnešiu.
- Tiesiog visi einam į vidų, - papurtė galvą Karolina.
Negalėjau jiems pasakyti, kad aš negaliu pakviesti jų visų, todėl sumelavau.
- Negalim.
- Kodėl ne?
- Nes, - patraukiau pečiais, - aš turiu šunį. Ir...jis didelis. Labai didelis. I-ir jis jus sudraskys į gabalėlius.
Jie spoksojo į mane gerą minutę.
- Tu juokinga, Ana. - nusijuokė Ignas.
- Tikrai, - pridėjo Rokas.
- Tu nejuokinga, tu tiesiog bloga melagė, - išsiviepė Amelija.
- Užsičiaupk, - atsidusau.
Ji teisi. Rokas atidarė terasos duris ir įėjo į vidų, o iš paskos jo - dar 3 žmonės su šlapiais drabužiais ir nežmoniškai garsiais balsais. Pro kampą matau, kad Andrėjas vis dar miega. Norėjau mirti.
- Palaukit, - tyliai surėkiau, bet buvo per vėlu.
- Yo, Ana, kur tavo virtuvė, - pašaukė Rokas.
Su ranka parodžiau į kairę. Nusekusi juos, pasiėmiau megztinį, kuris kabojo ant kėdės, ir numetusi jį ant grindų pradėjau valyti kojų atspaudus ir žvalgytis, kad niekur nepamatyčiau mamos. Nuslinkau į virtuvę. Vaikinai knisosi spintelėse ieškodami ko nors užkąsti. Karolina įsitaisė ant kėdės ir pagriebusi mano mamos vestuvių planų knygą pradėjo ją vartyti.
- Kas čia? Kažkas ruošiasi vestuvėms?
O NE! Greitu žingsniu nuėjau iki jos ir išplėšiau knygą iš rankų.
- Nelysk.
- Nusiramink, Agne, - pakėlusi antakius pasakė Amelija atsisėsdama ant kėdės.
- Aš An....- nustojau kalbėti, kai išgirdau žingsnius ant laiptų.
Meldžiausi, kad tai butų Jokūbas. Tai mano mama. Prisiekiu vos nenumiriau kai pamačiau kokiu žvilgsniu ji žiūri į mane. Rankose ji laikė telefoną ir krūvą vestuvių pakvietimų.
- Ponia Baringer, aš jums perskambinsiu vėliau. Taip žinau.
Mama padėjo ragelį ir jos akys nukrypo į vaikinus nesiknisančius po spinteles.
- Anastasija, malonėk paaiškinti kas čia dedasi.
Nauja dalis!:))) Norėjau padėkoti už 11k peržiūrų <3 tikrai netikėjau, kad ta istorija jų tiek sulauks :o
Vote ^^
KAMU SEDANG MEMBACA
The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTA
Fiksi Penggemar- Iškrypėlis - Tau tai patinka, - pajaučiau jo pirštų galiukus ant šlaunų. - Nepatinka, - sarkastiškai nusijuokiau. - Nestovėtum čia jeigu nepatiktų, - Jokūbas užkišo ranką už mano rankšluosčio. - Neišdrįsi. - Patikėk - išdrįsiu, - šelmiškai pakėl...