Su ranka parodžiau Jokūbui, kad jis atsisėstu ir numoviau jam marškinius prieš pabučiuodama krūtinę. Viena jo ranka atsirado ant mano klubo.
- Kada tavo gimtadienis?
- Tu nežinai kada mano gimtadienis? Tu įskaudinai mane, Ana. Tikrai, - žaismingai sušnibždėjo jis.
- Tu niekada jo nepaminėjai, - išsišiepiau.
- Liepos 16. Kelios dienos prieš tau atsikraustant.
- Sveikinu su praėjusiu gimtadieniu, Jokūbai, - bučiavau jo presą iki kol pasiekiau apatinių gumytę, - atsiprašau, kad praleidau. Kitais metais atšvęsim, pažadu.
Jis šiek tiek sudejavo ir ranka pakilo link mano plaukų.
- Ana, tu negali pažadėti, kai darai tai.
- Kodėl ne? - liežuviu perbraukiau per jo klubą.
- Nes tada.... Pagalvosiu kitaip..... ir.... - jis sustojo dusliai kvėpuodamas.
- Koks tavo mėgstamiausias filmas, Jokūbai? - pabučiavau pilvą.
Kelias sekundes jis tylėjo, bet po to jo kvėpavimas užpildė visą kambarį.
- Jokūbai? - nusijuokiau.
- Oh, - atsiduso jis,- "Naujokė".
- Šaunu, - negalėjau susilaikyti nenusijuokus.
- Neįžeidinėk mano filmo, Ana.
- Tu teisus, atsiprašau, - nusišypsojau ir padėjusi ranką ant jo šortų krašto pabučiavau Jokūbą.
Jis atsakė į mano bučinį prisitraukdamas mane arčiau. Nemanau, kad man kada nors užteks jo bučinių.
- Jėzus, Ana. Tu nesupranti kaip gera būti su tavim. Nenoriu, kad sustotum. Niekada, - giliai įkvėpė jis, - bučiau kvailys jeigu leisčiau šitam momentui praeiti. Ateik čia.
Jokūbas atsisėdo ir ištiesė ranką norėdamas paimti mano smakrą, o aš išraudau.
- Oh, Ana, nedrįsk būti susigėdusi dabar.
Švelniai nusišypsojau. Visas mano pasitikėjimas savimi išnyko per minutę, kai pamačiau jį tik su apatiniais. Žinau apie vaikinus ir kaip jie gali padaryti kad jaustumeis gerai. Bet niekas iš dalykų, kurios skaičiau, mačiau per televizorių ar girdėjau negali apibūdinti to jausmo, kurį jaučiu dabar.
- Ei, kokia tavo mėgstamiausia daina? - Jokūbas perbraukė su nykščiu man per lūpą.
- Neturiu tokios, - sušnibždėjau.
- Turi, - pervertę akis jis.
- Tiesą sakant - neturiu.
- Gerai. Pasakyk pirmą dainą, kuri dabar skamba tavo galvoje.
Užmerkiau ir apsimečiau, kad galvoju.
- Sex - The 1975, - tyčia pasakiau.
Jokūbas prasižiojo, duobutės atsirado ant žandų, liežuvį paslėpė už dantų ir trūktelėjo mane arčiau savęs. Dabar guliu ant jo.
- Ką aš su tavim darysiu, Ana.
- Nežinau, - sušnibždėjau.
Su pirštu jis žaidė su mano petnešėle.
- Zodiako ženklas?
- Liūtas.
- Neskaitau horoskopų, - jo ranka lėtai slinko link mano maikutės galo ir pradėjo kelti ją į viršų, - bet manau, kad mes labai tinkam vienas kitam.
DU LIEST GERADE
The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTA
Fanfiction- Iškrypėlis - Tau tai patinka, - pajaučiau jo pirštų galiukus ant šlaunų. - Nepatinka, - sarkastiškai nusijuokiau. - Nestovėtum čia jeigu nepatiktų, - Jokūbas užkišo ranką už mano rankšluosčio. - Neišdrįsi. - Patikėk - išdrįsiu, - šelmiškai pakėl...