- Aš irgi atsiprašau, už viską, - apsisukau ir pradėjau purtyti buteliuką su tabletėmis.
Iškrito viena, bet prisiminiau, kad praeitą kartą ji nesuveikė todėl išpurčiau dar dvi.
- Kažkas blogai? Tau vis dar skauda petį? - atsistojo Jokūbas.
Papurčiau galvą.
- Kodėl imi tris tabletes? Nori perdozuoti narkotikus?
Šiandien mano gimda nusprendė mane nužudyti, bet aš tau tikrai to nesakysiu. Mintyse stengiausi sugalvoti melą.
- Um, m..... - prisiminiau, kai Amelija sakė, kad man nesiseka meluoti; stengiausi sugalvoti lengviausią melą, - man skauda galvą.
- Tau nereikia trijų tablečių, - pažiūrėjo į mane lyg sakydamas "tu nesveika"
- Na, man skauda. Žiauriai, - atsidusau.
Jokūbas patikėjo. Greitai išgėriau.
- Nusileisi į apačią dabar?
- Nope. Eisiu atsigult, - su galva parodžiau durų link.
- Kodėl? Ateik į apačią.
- Man per daug skauda galvą, - atsakiau iš tikrųjų galvodama apie pilvą, - mane visi dabar užknisa.
- Net ir aš? - Jokūbas atsiduso.
- Net ir tu, - nusišypsojau ir apsisukusi išėjau pro duris; Jokūbas atsekė mane į koridorių.
- Prašau, - sušnibždėjo jis, - lake lyja - šiandien mūsų filmų diena.
- Mūsų? - pakėliau antakius.
Jokūbas žvilgtelėjo į mane ir dar kartą atsidusęs greitai pasakė:
- Visą laiką, kai lauke lyja aš ir mano tėtis žiūrime filmus visą dieną. Tai mūsų dalykas.
- Smagu, - priverstinai nusijuokiau.
- Kartais.
- Eik ir pasimėgauk filmų diena, - linktelėjau.
- Na, kadangi tavo mama susižadėjusi su mano tėčiu, ji irgi ten bus ir tai yra nesąžininga...
- Žiauriai nesąžininga, - pertraukiau jį.
- Nagi Ana, - Jokūbas neryškiai nusišypsojo, - kas jeigu jie pradės bučiuotis prieš mane? Ką man tada daryti?
- Um, užsidenk akis, - nusijuokiau.
- Arba - mes galėtume juoktis iš jų. Tu ir aš, - su pirštu parodė, - ateisi?
Aš nenoriu. Aš tikrai nenoriu. Aš noriu tiesiog gulėti ant lovos ir nieko neveikti. Arba žiūrėti serialus visą dieną. Bet Jokūbo maldavimas pagaliau prikalbino mane atsakyti teigiamai.
- Ugh, gerai, - dramatiškai atsidusau.
- Yay, - suplojo rankomis jis ir su nykščiais parodė savo kambario durų link, - man derėtų pasiimti marškinėlius.
- O man derėtų pasiimti pledą, jeigu reikės už kažko pasislėpti. Tikrai nenoriu matyti kaip mūsų tėvai bučiuojasi. Tai šlykštu.
- Manau, kad panaudojai neteisingą žodį, bet išsiaiškinsim apie tai vėliau, - parodė pirštu į mane.
Neturiu ką pasakyti, bet po to kai ką supratau ir atsisukau į Jokūbą. Jo lūpą vis dar praskelta ir akis mėlyna. Norėjau paklausi Jokūbo ką jis galvoja ką pasakys tėvai, bet jis buvo greitesnis.
ESTÁS LEYENDO
The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTA
Fanfic- Iškrypėlis - Tau tai patinka, - pajaučiau jo pirštų galiukus ant šlaunų. - Nepatinka, - sarkastiškai nusijuokiau. - Nestovėtum čia jeigu nepatiktų, - Jokūbas užkišo ranką už mano rankšluosčio. - Neišdrįsi. - Patikėk - išdrįsiu, - šelmiškai pakėl...