46 dalis

4.4K 360 18
                                    

Durų skambutis nuskabėjo dar tris kartus. Atidariusi duris nustebau pamačiusi Igną, Roką, Karoliną ir Ameliją. Jie visi slėpėsi po mažu skėčiu. 

- Galbūt jūs susidomus įstojimu į bažnyčios grupę? - Rokas prakalbo pirmas; jis vilkėjo spalvotą didelį megztinį, - nes aš ir mano draugai siulome jums nuolaidą - tik tūkstantis dolerių per mėnesį ir galesite eiti keliu į.... - jis pradėjo juoktis, - juokauju. Ana, ar galim užeiti?

Sudvejojau, nes prisimenu kiek bėdos turėjau praeitą kartą. Prieš man kažką atsakant jie visi susigrūdo į vidų. 

- Ką jūs čia veikiat? - uždariau duris ir atsisukau į juos; supratau jog nuskambėjau šiek tiek nedrauiškai, - juk lauke lyja. 

Ignas suskleidė skėtį ir ištraukęs suglamžytą lapelį iš kišenės padarė man. 

Kaip ir pas Jokūba, jo veidas atrodo baisiai. Nors ir su praskelta lūpas ir daug didelių įbrėžimų, Ignas šypsosi lyg niekur nieko. 

- Kas čia? - paklausiau.

- Palauk.....dar neskaityk. Čia grupių pavadinimai, kuruos sugalvojom. 

- Atėjai vią kelia vien dėl to, kad parodytumė tą lapelį? Kodėl tiesiog nepaskambinai? - nusišypsojau. 

Prieš Ignui kažką atsakant pasigirdo Karolinos balsas. 

- Mes atėjom čia pabuti. - nusimovė batus, - Aš prižiūriu Ameliją, jos mama davė mums automobilį ir plius - Ignas nieko neturi valgyti. 

Žinoma. Aš staiga tapau "Pamaitink vaiką"  organizacijos pirmininke. Mano akys nukrypo į jauną mergaitę, kuri laikė panašią skardinę kaip ri praeitą kartą.

- Atsipalaiduok, Agne. Ji tuščia.

- Gera žinoti, - ignoravau jos pašaipų balsą, -um, gerai. Galime eiti į svetainę, mes kaip tik ruošėmės žiūrėti filmą. 

- Kas tie 'mes'? - paklausė Rokas.

- Aš su Jokūbu. Dviese. 

- Argi čia ne tas įžymusis Jokūbas su kuriuo susimušė Ignas? - pakreitė galvą į šoną Rokas.

- Ką? - sumirksėjau.

- Tiesiog domiuosi.

- Tada nustok, - pasakiau, - aš noriu su jumis čia pabūti, bet čia jo namai tad jokių dramų, ok?

Rokas mane pamėgdžiojo ir pasuko svetainės link. Visi nusekėme ji. Pasilikau eiti gale šalia Igno.

- Vis dar nemanau, kad jis tave mėgsta, - sušnibždėjau.

- Žinau. Aš atėjau atsiprašyti. 

Tada jis pakvietė Ameliją ir uždėjęs ranką ant peties pradėjo kalbėti apie 'anime'. Pokalbis į kurį negaliu įsitraukti. Kai įėjom į svetainę Jokūbas užriko:

- Kas buvo už dur..... - jis sustojo viduryje sakinio pamatęs mus; antakiai suraukti, - ką jie čia veikia? 

- 'Jie' turi vardus, - paskelbė Rokas ir atsigulęs ant sofos užmerkė akis, - argi tu ne įžymusi Jokūbas? - aš juk sakiau jokių dramų...

Jokūbas pasižiūrėjo į Roką. Atsistojo nuo sofos, papurtė galvą ir perbraukęs ranką per plaukus žvilgtelėjo į Igną. 

- Žmogau, jeigu atėjai čia vėl muš....

- Ar tu kada nors gali atsipalaiduoti?  - nusijuokė Ignas iškeldamas rankas į viršų, - aš nenoriu su tavim susimušti. atėjau atsiprašyti tad atsiprašau. 

Mėlynos akys sublizgėjo iš nustebimo ir atsisuko į mane.

- Kada jie išeis?

Patraukiau pečiais.

- Mes nesenai čia atėjom, - prabilo Karolina, - tikrai neišeisim dabar. Ar gali patikėti kokią nesąmonę jis pasakę, - nusijuokusi atsisėdo prie Roko. 

Atsidususi Amelija atsisėdo ant grindų.

- Tikiuosi tu nieko prieš, - su galva į savo draugus parodė Ignas, - mes nenorėjom sutrugdyti filmų dienos. 

- Viskas gerai, - pasakiau.

- Ne, ne viskas gerai, - nusišaipė Jokūbas. 

- Aš tau nepatinku, tai jau supratau, - prasisegė megztinį Ignas, - bet aš atėjau pas Aną. Kai pasišnekėsiu su ja - išeisiu. 

- Kuo toliau tuo linksmiau, - sudėjavau atsisukusi į blondiną. 

Jis nieko neatsakė. Galvojau, kad Jokūbas išeis, bet jis atsisėdo ant fotelio ir visus stebėjo. Galiu lažintis jog juos ir apšneka. Nusišypsojau ir pažiūrėjau į Igną.

- Gerai. Grupiu pavadinimai? Galiu dabar perskaityti?

- Skaityk, - šyptelėjo jis. 

Atsisėdau ant fotelio atramos šalia Jokūbo. Išlanksčiau lapelį ir tyliai perskaičiau netvarkingai parašytus penkis pavadinimus. Stengdamasi nesijuokti žvilgtelėjau į  Igną.

- 'Swallow the goldfish?

- Aš jį sugalvojau, - Ignas pergalingai nusišypsojo. 

-Didžiausia nesąmonė kokia esu girdėjus, - surėk Amelija nuo grindų.

Kad ir kaip jos nemėgstu - šį kartą ji teisi.

- Teisybe, - pripažinau.

Jis susiraukė lyg nesuprasdamas ką mes pasakėm, bet tada pradėjo aiškinti kodėl būtent šis pavadinimas jam atėjo į galvą. Po gerų 5 minučių Ignas pasidavė.

- Whatever, - pasirėmė alkūnėlis į kelius, - paskaityk kitus pavadinimus. 

Pažiūrėjau į lapelį vėl. Vienas pavadinimas buvo 'Bromance', kurio net nenorėjau skaityti, o kitas man pasirodė gan juokingas.

- 'The powerful?

Sėdėjome nejaukiuoje tyloje, bet po to visi pradėjo juoktis, įskaitant ir Jokūbas, kuris su ranka bandė prisidengti burną. Šypsodamasi žiūrėjau į jį. Jokūbas pervertė akis ir sušnibždėjo į delną:

- Tavo draugai yra suknisti idijotai.

Nežymiai stumtelėjau jo petį. 

- Gerai. Šitas buvo tikrai blogas, bet mano naudai - aš jį sugalvojau per vieną dieną. 

- Kas čia? 'Stuck in Reverse'?

Jis linktelėjo.

- Šitas neblogas. 

- Nenusišnekėk, - sumurmėjo Rokas ir pažiūrėjo į mane, - baik jam meluoti.

- Jeigu turi daug ką pasakyti, kodėl tau nesugalvojus pavadinimo, - perverčiau akis.

- Aš sugalvojau, ir žiauriai gerą, - pasakė jis, - bet pasakysiu tik tada, kai Ignas pasakys, kad jam reikia mano pagalbos. 

Nauja dalis!:))) Įdomu pasidarė - iš jūsų skaitančių čia kažkam patinka 5sos? :D Nes jeigu dar kas nežinojo, ši istorija yra apie Luke Hemmings, kuris yra iš 5sos;)))))

Vote ^^

The Stepbrother (LT verčiama) SUSTABDYTAWhere stories live. Discover now