II

25 0 2
                                    

Autobusár ledva otvoril dvere,už sa do autobusu všetci hrnuli. Tí chceli sedieť vzadu,tamtie zas v predu len mne to bolo nejak jedno.

Medzi poslednými som kráčal úzkou uličkou. Zo zadnej časti na mna kričal Adam, môj dá sa povedať najlepší kamarát. Kývo som mu na pozdrav a pobral sa za ním. Pred nami sedela Ashley s Emily. Ešte som sa ani neposadil,už ma zasypali kopou otázok.
"Ethan máš tu foťák?"
"Ethan sprvíš nám nejaké pekné fotky?"
Ethan sem,Ethan tam. Len som prikývol,dúfajúc,že mi tie dve harpie dajú pokoj,no to som si len myslel. Ashley vytiahla svoj najnovší mobil, ktorý mala sotva týžden a začala mi ukazovať fotky aké chce spolu s Emily. Tváril som sa zaujato, ale moja mysel blúdila niekde úplne inde.

Ked mi Emily a Ashley dali konečme pokoj, ozval sa Adam. Drgol ma do ramena a pohľadom mi naznačil, aby som sa pozrel dozadu. Pri jeho zasnenom pohlade mi mohlo dôjsť, že tam sedí Diana. Chalani, ktorí sedel za ňou sa jej stále prihovárali, no ona bola zaujatá knihou. Dlhé blond vlasy mala spletené do vrkoča,ktorý jej ležal na ramenách.
"Prečo za ňou konečne nejdeš a nepozveš ju niekm?"
"To nie je tak ľahké,Ethan. Ona,ona je tak dokonalá..."
"Nezačínaj s tým znova! Adam hneď teraz sa postav a chod za ňou."
"Čo jej mám povedať?"
Pri jeho hlúpej otázke som sa začal smiať. Adam je výrečný, no ako náhle sa má prihovoriť Diane, zabudne rozprávať. Postavil som sa do ukičky, stiahol ho zarukáv a sotil smerom k Dianinmu sedadlu. Chvíľu mu trvalo kým si k nej sadol, no napokon sa odhodlal a hneď sa jej aj prihovoril. Hádam povedal niečo zmysluplné, nie ako naposledy, keď jej začal rozprávať o počítačových programoch, z ktorých prešiel na jedovaté chrobáky až sa napokon dostal k astronomií. Vždy som rozmášlal, ako može splieť tak absurdné témy dohromady.

Daisy Rose VioletWhere stories live. Discover now