Nedokázal som od nej odtrhnúť oči. Už-už som chcel ísť za ňou keď sa odkieklaľ vynoril Adam.
Chcel mi niečo povedať,no všimol si, že niekoho hľadám. Kam zmizla? Ešte teraz šla okolo. Staval som sa na špičky,naklánal,obzeral sa okolo,no nikde som ju nevidel. Nemohla sa prepadnúť pod zem!
"Ethan,koho hľadáš?"
"To-to dievča v bielych šatách. Nevidel si ju?"
"Kamarát si v poriadku? Tu žiadne dievča v bielych šatách nie je."
"Videl som ju,šal okolo mňa."
Neustále som ju hľadal pohľadom. Kam do pekla zmizla? Začínam blúzniť? Nemohlo sa mi to predsa len zdať,vyzerala tak reálne. Určite tu niekde je!"Adam,Ethan poďte!"
Kričala na nás učiteľka. Boli sme posledný pred bránou botanickej záhrady. Nenechal som sa dvakrát núkať a hned som šiel. Možno ju tu nájdem. Adama som po pár minútach stratil. Zrejme šiel za Dianov. Vybral som po malom chodníčku,nad ktorým sa niesol tunej s fialových strapcov kvetov. Spravil som zopár záberov a šiel ďalej.Fotoaparát som mal každou minútou plnší a plnší kvetín. Prešiel som takmer celú botanickú záhradu. Dúfam,že si nejaké tie fotky vyberú do školského časopisu inak im ten fotoaparát otrieskam o hlavy.
"Ethan! Ethan!"
Emily na mna kričala z druhého konca štrkového chodníčka. Zrejme na tie buriny už zabudli,kedže tesne za nou kráčala Ashley. Chvíľkami som mal nutkani rozbehnúť sa preč,no tie dve harpie by bežali za mnou.
"Spraváš nám fotku?"
"Mám na výber?"
"Myslím,že nie."
Moje podvedomie sa začo smiať. Tá má aj čím myslieť? Pousmial som sa. Hodnú chvíľu som čakal,kým sa znovu dohodli. Postavili sa pred stenu tvorenú lístím a menšími ružovými kvetmi. Spravim som prvú fotku,potom druhú,tretiu až som už zabudol fotiť ich a náhodu som odfotil koniec kvetinovej steny. Nemo som hľadel na práve odfotografovanú fotku.
"Ethan,ukáž nám tie fotky!"
Pribehli ku mne,no ja som ich nevnímal. Hľadel som na dievča s fialovými očami,ktoré stále stálo na konci kvetinovej steny.
YOU ARE READING
Daisy Rose Violet
Spiritual1.Daisy Rose Violet - dievča,ktoré mi obrátilo život hore nohami. 2.Ethan Swan (pokračovanie) - chlapec,ktorý prebudil moje srdce a zachránil ma pred "mojou" dušou. 🏅 #spiritual - 8.11.2016