Zo sna ma vytrhol ten najotravnejší zvuk,môj budík.
Vypol som ho,dúfajúc,že moja matka už odišla a nechá ma dalej spať.
Bohužiaľ som dúfal márne. Vbehla do mojej izby a neľútostne odostrela žalúzie. Slnečné lúče ma donútili viac prižmúriť. Cez hlavu som si prehodil paplón ,bol to jediný spôsob ako neprísť o sietnicu.
Moja starostlivá matka ma jemne chytila za rameno:"Ethan vstávaj!"
Rozhodol som sa nereagovať,no moja matka veľmi dobre vedela, že som už dávno hore. Odkryla paplón a znovu dovolila slnku ubližovať mojim unaveným očiam:"Ethan okamžite vylez z postele! Raňajky máš na stole a pohni si,o pol hodinu vyrážame!"
Len som zamrnčal.Konečne sa postavila a odišla. Prevrátil som sa na chrbát,dlhú chvíľu som očami bezcieľne blúdil po bielom strope mojej izby.
Aký pekný deň to dnes mohol byť,no to by som nemohol chodiť do druhého ročníka na strednej a práve dnes ísť na koncoročný výlet.
Na výlete by nebolo nič zlé,keby nejdeme do nejakej poondiatej botanickej záhrady a navyše,musím vziať fotoaparát a fotiť všetky tie hlúpe kvety. Koho bude zaujímať článok o kvetoch v školskom časopise? Nikoho! Maximálne tak moju matku. Dalšia hrozná vec. Moja matka učí na škole kam chodím. Nič horšie sa nemôže stať!
Z môjho veľmi hlbokého zamyslenia ma vytrhol matkin hlas,nechápavo som na nu pozrel :"Zasa si ma nepočúval,však?"
"Hovorila si niečo?"
"Odchádzam a pokiaľ nechceš ísť pešo,mal by si si pohnúť!"
"Ved už idem."
Tanier s nedojedenými raňajkami som položil na kuchynskú linku,vzal vak s fotoaparátom a pobral sa von z domu.Auto spomalilo až napokon zastalo úplne. S veľkou nechuťou som z neho vystúpil. Pred budovou školy sa to už hemžilo mojimi "dokonalými" spolužiakmi.
Och a takmer som zabudol, dnešnou čerešničkou na torte je to,že na tento poondiaty výlet ide moja matka ako náhrada za triedneho učiteľa druhej triedy. Dneš vyzerá byť čo raz lepší a lepší!
Ahojte! Tak tu je môj nový príbeh. Bude písaný z dvoch pohľadov,ktoré sa budú sem-tam striedať. Ospravedlňujem sa za za prípadné chyby. Tak teda dúfam,že sa vám bude páčiť,prajem príjemné čítanie ☺️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Daisy Rose Violet
Espiritual1.Daisy Rose Violet - dievča,ktoré mi obrátilo život hore nohami. 2.Ethan Swan (pokračovanie) - chlapec,ktorý prebudil moje srdce a zachránil ma pred "mojou" dušou. 🏅 #spiritual - 8.11.2016