XXXII

11 1 0
                                    

Prevrátila som sa na druhý bok v snahe spať ďalej,no len som bezvýznamne hľadela na umelé kvety. Musím si zohnať nejaké živé! Pomaly som si sadla,ešte nikdy som sa necítila tak slabo,ako teraz. Zahľadela som sa na svoj odraz v zrkadle,tvár mŕtvolne bledá,tmavé kruhy pod očami a unavený výraz,vyzerám ešte horšie ako sa cítim. Veľmi pomalým krokom som prešla k skrini,vytiahla z nej veľké biele tričko a voľné čierne šortky.

Voda pomaly zapĺňala väčšiu vaňu v mojej malej vlastnej kúpeľni,konečne mám vlastnú kúpeľňu! Kvetinová vôňa,bohužiaľ len falošná,zaplnila kúpeľňu. Pena sa začala pomaly hromadiť na stúpajúcej hladine vody. Zastavila som vodu,zamotala si vlasy do chaoticlého uzla a vkĺzla do vane plnej teplej vody a peny.

Očami som hltala písmená poskladané do slov,ktoré zapĺňali stránky kníh. Síce som čítala stranu po strane,vôbec som neregistrovala o čom čítam. Do knihy som vložila záložku a položila ju na písací stôl,zvalila som sa na postel. Moje vlastné myšlienky ešte viac tríznili moju dušu,už tak zničenú dušu. Keď sa na chvíľu umúdrili začali terorizovať moje srdce,mysleli na Ethana. Pri spomienke na jeho pery moje srdce zajasalo a duša,tá sa začala pomaly stavať na nohy. Naozaj je ten chlapec moja jediná šanca na záchranu mojej duše? Nie je predsa kvetinový ker,nedokáže jej predať tak veľké množstvo energie. Ale,ale veď tá energie,ten pocit čo pri ňom mám je tak silný,tak intenzívny. Čo mám teraz robiť?

"Dory si doma?"
"Nie hľadám vonku Nema!"
Ako môže byť môj brat taký idiot? Z dlhej chvíle som si zapletala moje dlhé vlasy do dvoch vrkočov. Už po štvrťke z prvého som si v duchu nadávala,konečne som doplietla aj druhý. Emett mi vbehol so izby a zvalil sa mi na posteľ.
"Ahoj Emett,tiež ťa rada vidím,nie nemám sa lepšie a áno môžeš si sadnúť na moju posteľ."
"Som rád,že si mi hneď odpovedala."
Otočila som sa k nemu a uškrnula sa naňho,úškrn mi opätoval,postavil sa z postele a konečne zmizil z mojej izby. Dlho netrvalo a znovu ma otravoval.
"Dory poď dole?"
"Načo?"
"Máš tu návštevu!"

Daisy Rose VioletWhere stories live. Discover now