Pretrela som si tvár,znovu strácam energiu a aby toho nebolo moc,Ethanova otázka ma znovu donútila spomínať na záhradu. Teraz by som si potrebovala ľahnúť ku kvetom a ležať tam aspon hodinu. Prebehol mnou nával zvláštnej energie. Obzrela som sa cez rameno na Ethna.
"Si v poriadku?"
Len som prikývla,pohladil mi hrbát a uložil svoju dlan na lavicu. Tá,tá zvláštna energia bola spôspbená jeho dlanou na mojom ramene? Nie je možné,aby táto energia bola silnejšia ako zo záhrady,nemôže to byť možné! Zrazu sa so mnou začalo všetko točiť. Vložila som si hlavu do dlaní,dúfajúc,že sa to točenie skončí.
"Slečna Violet,mohli by ste prísť k tabuli?"
"Samozrejme."
Pomaly som vstala,no to som nemala robiť. Ešte viac sa mi zatočila hlava a takmer som spadla na zem. Počula som chaotický šepot,no jediné čo som vnímala bola tá silná energia. Ethan sa nado mnou sklánal držiac ma v náručí.
"Daisy,Daisy!"Pomly som sa posadila,stále sa mi všetko točilo,no už sa to dalo zvládať. Porozhliadla som sa po triede,bolo to tak,ako som si myslela. Všetky pohľady sa upierali na mna.
"Slečna,ste v poriadku?"
"Le...len sa mi zatočila hlava,som v poriadku."
"Ethan,vezmite ju do riaditeľne."
Postavila som sa a chcela namietať,no podlomili sa mi kolená. Zavesila som sa na Ethana,mala som šťastie,že stál hned pri mne. Pomaly so mno vyšiel z triedy a kráčal cez prázdnu chodbu k riaditelni.
"Daisy teraz mi povedz,čo sa deje?"
"Zatočila sa mi hlava."
"Aj včera sa ti zatočila hlava? Nie som doktor,no myslím si,že nie je normálne,aby si raz za den odpadla."
"Ak máš problém,kľudne môžeš ísť späť do triedy,ja sa do riaditeľne dostanem aj sama."
Odstrčila som ho od seba a tackala sa k riaditeľni. Nechápavo ma sledoval. Čo má za problém? Ramenom som narazila do chladnej steny.
"Rosie!"
YOU ARE READING
Daisy Rose Violet
Spiritual1.Daisy Rose Violet - dievča,ktoré mi obrátilo život hore nohami. 2.Ethan Swan (pokračovanie) - chlapec,ktorý prebudil moje srdce a zachránil ma pred "mojou" dušou. 🏅 #spiritual - 8.11.2016