Potriasla som hlavou,zalial mi ju nepríjemný tlak.
"Violet,zavolám tvojim rodičom,aby po teba prišli?"
"Netreba,ešte idem pozrieť brata na tréning."
"To v žiadnom prípade,v takomto stave môžte ísť jedine domov!"
"Som v poriadku."
Postavila som sa,aby som riaditeľku presvedčila,no bola to chyba. Zatočila sa mi hlava a nebyť Ethana,skončila by som na zemi. Super! Držal ma za pás,no moje kolená sa rozhodli vypovedať službu.
"Okamžite volám vašim rodičom,aby po vás prišli."
"Nie,ja sa potrebujem len...len pozbierať a bude dobre."
Pozrela som na Ethana,dúfajúc,že mi nejak pomôže prehovoriť riaditeľku. Dúfam,že mi pomôže,no neviem čo môžem čakať od cudzieho človeka.
"Pani riaditeľka nemusíte volať,odveziem ju domov."
Len čo dopovedal,venoval mi letmý pohľad,vďačne som sa naňho usmiala. Riaditeľka sa na nás chvíľu prísne dívala,no potom súhlasne prikývla. Už-už ma vynášal von z riaditeľne,keď ho ešte ohlásila.
"Dávajte na ňu pozor,Swan."
"Nebojte sa."Pomaly som kráčala,opierajúc sa o Ethana,po chodbe. Trval na tom že ma odnesie až k autu,no ja som bola proti. Musím to rozchodiť aj toto hlúpe sťahovanie budem vstrebávať ešte dlho. Čím bližšie sme boli pri východe zo školy,tým viac som prižmurovala. To hlúpe slnko mi takmer spálilo oči. Neustále som cítila Ethanov pohľad. Jeho auto bolo posledným na parkovisku. Pomalým krokom sme prešli k malému čiernemu autu. Otvoril mi dvere,bez váhania som sa posadila a o chvíľu už štartoval.
"Odkiaľ vlastne si?"
"Odtiaľto."
Divne na mňa pozrel,zrejme to bolo hnusné. Konečne sa vymotal z parkoviska,nechápem prečo sa tu točil.
"Ale naozaj,odkiaľ si?"
"Z mesta,kde bola tá botanická záhrada. Prosím už sa o tejto téme nerozprávajme."
Pretrela som si tvár,prečesala vlasy a oprela si čelo o okno. Sklo bolo dosť teplé,no nejak som to neregistrovala.
"Takže si sa sťahovala nútene?"
Pozrel na mňa v momente,ako som sa pozrela ja naňho. Bez slova som prikývla. Dlho bolo ticho,ticho ktoré ma znervózňovalo. Pootvorila som okno,konečne,vánok mi príjemne pohladil tvár.
"Prečo máš fialové oči?"
YOU ARE READING
Daisy Rose Violet
Spiritual1.Daisy Rose Violet - dievča,ktoré mi obrátilo život hore nohami. 2.Ethan Swan (pokračovanie) - chlapec,ktorý prebudil moje srdce a zachránil ma pred "mojou" dušou. 🏅 #spiritual - 8.11.2016