XVI

14 2 0
                                    

Zarazene na mna hľadeli jej atramentové oči,zdajú sa mi ešte tmavšie ako ráno. Zrejme si uvedomila,že na mna uprene a prekvapene hľadí,tak odvrátila zrak. Nervozne krčila koniec sukne svojich šiat. Niečo,niečo čo s jej očami súvidí mi nechce povedať,nechce aby to niekto vedel. Sledoval som cestu,no napätie po mojej otázke stále rástlo. Chcem vedieť,chcem vedieť prečo má fialové oči!
"Ethan?"
"Áno?"
"Môžem ťa o niečo poprosiť?"
"O čo?"
V momente ako sa opýtala,zaplavili moju myseľ všetky možné veci,ktoré odo mna bude chcieť. Nervozne som zovieral volant.
"Vymažeš tú fotku?"
"Čo?"
"Prosím a zároven ťa žiadam o to,aby si vymazal tú fotku zo včera."
Chcel som sa spýtať prečo,no jej výraz,tie smutné a unavené oči mi nedali zistovať dôvod. Vyzerala tak zničene až ma pichalo pri srdci. Upriamil som pohľad z jej tváre na cestu. Prechádzali sme okolo parku,ked sa strhla.
"Zastav!"
Opatrne som zabrzdil,no skôr ako auto úplne zastalo,vystúpila. Stratila sa niekde medzi stromami,kermi a kvetmi. Kam zmizla? Odstavil som auto na nedaleké parkovisko,zamkol ho a šiel za nou. Najprv som kráčal po vyhranených štrkových chodníkoch,no nikde jej nebolo. Nemohla sa len tak vypariť.

Odhrnul som vetvy vrby sklánajúcej sa nad jazierkom. Sedela pod vrbou opretá o drsnú kôru s pohľadomuprtým na hladinu jazierka. Hodnú chvíľu som na nu len nemo hľadel,no potom som sa pohol smerom k nej. Nespúštala zrak z vodnej hladiny. Opatrne som si sidal vedľa nej,bál som sa,že aj hu vyruším z jej premýšlania alebo ak by som sa jej dotkol,vyparila by sa. Vyzerá ako víla,ako nadpozemské stvorenie,je krásna.
"Si v poriadku,Daisy?"
"Vyzerám tak?"
Pozrela na mna a v očiach sa jej lihotali slzy. Zopár sekúnd si prezerala moju tvár,potom odvrátila zrak a položulq si hlavu na moje rameno.
"Poznám ťa sotva pár hodín,no ja mám pocit,že sa poznáme večnosť."
Jej slova ma zarazili,no vyčarili mi úsmev na tvári.

Daisy Rose VioletWhere stories live. Discover now