X

25 1 2
                                    

"Žiaci,toto je vaša nová spolužiačka Daisy Rose Violet."
Mne sa hádam sníva! To fialovooké dievča stojí pred tabuľou v mojej triede. Počkať! Veď,veď jej oči sú modré! Toto je snáď nejaký vtip?! Veď sa jej predsa nemohla farba očí zmeniť len tak,zaiste má šošovky! Celú dobu ako stála pred tabuľou,sme si hľadeli do očí,no zrejme ju to znervoznovalo,kedže odvrátila zrak. Riaditeľka odišla chvíľu po tom ako Daisy predstavila. Tá ešte chvíľu nerozne stála pred tabuľou,pred zrakmi celej triedy.
"Daisy chod si sadnúť tamto do poslednej lavice."
Len prikývla a vykročila smerom k lavici,keď prechádzala okolo môjho miesta pozrela mi do očí. Tie jej boli tmavomodré,tak modré až som mal pocit,že sú čierne. Nemohol som si pomôcť,a tak som ju pozorne sledoval. S utrápeným výrazom si sadla do prázdnej lavice,podoprela si hlavu a hľadela von oknom. Nedokázal som od nej odtrhnúť oči,no musel som kedže do mna Adam neprestajne drgal.
"Čo?"
Bez slova hodil hlavou smerom k učiteľovi fyziky,ktorý ma prebodával pohľadom. Do čerta!
"Ethan mohli by ste dávať pozor. Na zoznámenie so slečnou Violet budete mať veľa času cez prestávku."
V momente vybuchla celá trieda do hlasného smiechu. Kútikom oka som zazrel Daisy. Chvíľu sa rozhliadala po triede,no potom pohľad jej modrých očí spočinul na mne.

Rýchlo prešla cez triedu k dverám a stratila sa kdesi v húfe študentov na chodbe. Vybehol som za ňou. Vďaka bielym šatám,ktoré mala dnes oblečené som ju našiel rýchlo. Zápasila so zamikaním skrinky. Pousmial som sa a pomaly k nej dokráčal. Do nosa mi udrela sladká kvetinová vôna,vôna na ktorú v živote nezabudnem.
"Potrebuješ pomôcť?"
"Nie vďaka,zvládnem to."
Znovu pootočila mechanizmom na skrinke,no nič sa nestalo,naštvane koplado skrinky pod tou jej.
"Nezvládaš to."
S úškrnom som sa ramenom oprel o vedlajšiu skrinku. Nereagovala a dalej zápasila s odomikacím mechanizmom. Dvierka na kovovej skrinke sa so zavrzganím otvorili. S hrdým úsmevom na mna pozrela.
"Vravela som,že to zvládnem."
Malý vak vhodila do skrinky,vzala si nejaké knihy a skôr ako som sa stihol spamätať sa jej postava strácala na konci chodby.

Daisy Rose VioletWhere stories live. Discover now