Selam millet... Beni bekler misiniz bilmem ama ben dün söz verdim veee ortalık bir anda karıştı o yüzden sözümde duramadım. İlk önce bu yüzden Istronggirl den özür dilerim. Kuzum ne de olsa bu günde senin doğum günün...
İyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki bir kaç satır bizim tanışmamıza vesile oldu... Istronggirl çok güzel bir yüreğin olduğunu biliyorum, bildiğim gibi desteğini esirgemediğini de görebiliyorum... Cansın sen... Nice nice, koskocaman yaşlara, bir arada.... Bu bölüm benden sana doğum günü hediyesi olarak gelsin... Geciktiğim için tekrar özür dilerim... :* :* :* :*
Bu arada şarkıyı da Samet için düşündüğüm doğrudur...
Hera'nın göz yaşları daha da hızlandığında Samet bir anda atılmış kadını yakaladığı gibi elindeki silahı çekmişti ama odada yankılanan sesle herkesin donuklaşması bir oldu. Kandan korkmayan koca koca adamlar, o kanı akıtan adamlar şimdi Hera'ya da Samet'e de bakmaya korkuyorlardı.
'Hastroloji... Yenge çok fena yerden hakladın be.' Samet'in eğlenir gibi çıkan ses tonundan sonra Aren gözlerini Samet'e dikmişti ki adamın kasığından bir karış aşağıyı tuttuğunu görmüştü. Bakışları Hera'ya döndüğünde ise onun donuklaşmış haline içten içe küfür etti. Sadece iki adımda yanına ulaşıp kadını sarssa da tepki gelmemişti.
'Abi izninle.' adam yanındaki Zeynep'e ne der gibi baksa da kız hızlı bir tokatla Hera'nın göz yaşlarının tekrar akmasını sağlamıştı.
'Samet.' kadının ağzından dökülen tek isimde ona döndüğünde Samet sırıtarak arkasındaki duvara yaslandı.
'Ben gayet iyiyim. Demir gibi adamım valla, bir kaç dikiş yeter. Sen iyi misin yenge?'
'Ben, ben özür dilerim.' kadın dizlerinin üzerine çöküp Samet'e baktığında adam sanki bacağına iğne batmış da ona bakıyormuş gibi bir sakinlikde ilk önce elinin altındaki kanayan yaraya ardından Hera'ya bakmıştı.
'Şuna mı özür diliyorsun? Bırak yenge Allah aşkına özür dilenecek ne var, defalarca kefeni yırtmış adamım ben. Sil yüzünü gözünü, bak makyajında aktı. Aha makyaj yapmışsın, ben sen makyaj yapmıyorsun sanıyordum.'
'Samet sende mi şoktasın abicim? Hayır eğer öyleyse Zeynep bir de senin ağzının üzerine çarpsın.' Aren adamın kolunu omuzuna çektiğinde Samet usulca abisine dönüp ses çıkarmadan dudaklarını oynatmıştı.
'Çığlık atabilirim her an.' Aren ise bir kez daha şükür etti böyle adamlarla bir arada olduğu için. Canı cayır cayır yanıyordu da Hera ağlamasın diye ses etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Sağ Çıkmaz (Tamamlandı) (Kısım 1 - Kısım 2)
RomanceKılıç ne kadar keskindi? Veya bir kurşun ne denli yakardı canı? Hangi insan ölümle dik başlı halde karşı karşıya dururdu? İnsanoğluydu işte. Ne keskin kılıçlar, ne de kavuran kurşun yarasına karşın ölümle göz göze gelmeye cesaret edemezdi. Yıkılan t...