Bölüm 83 - Kız Kıza

63.4K 2.4K 136
                                    

Bu gün Kimse Sağ Çıkmaz günü... Ben geldim millet, stresli zamanlarımda olsam da şükür edip geçiniyorum... Bu arada bir mutlu yıllarınızı alırım, yarım benim doğum günüm ama elbette bütün sıkışıklığa rağmen Karanlığın Şafağı'na bölüm paylaşacağım... Neyse daha fazla uzatmayayım.

Hikayelerimin hepsini kapsayan Whatsapp grubuna katılmak isteyenler özelden mesaj atabilir veya instagram biceruvar hesabından bana ulaşabilir... Çok seviliyorsunuz...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Altı ay'

'Aceleci, zorlu, hatalarımla sonu ağır olan altı ay... Sizin benimle olmanız mucize.' gittikçe düşen ses tonundan sonra kaşlarını havalandırıp derin bir nefes aldığında kadının dudaklarını da çenesinde hissetmişti.

'Geçti ama'

'Geçti demi?'

'Başına yeni bir bela açmazsan geçti...' aldığı yanıtla gülümsedi adam. Aren Rollas ve beladan uzak durmak batı ile doğu arasındaki fark kadardı. Kilometrelerce yol ederdi bu bağdaşmazlık.

'Sessizlik başına bela açtığın anlamına mı geliyor?' Hera gözlerini kısarak adamı süzdüğünde Aren yandan bir gülüş atıp anında sağa sola sallamıştı başını.

'Yok, beladan ne kadar uzak kalabilirim diye düşünüyorum sadece.' cümlesi biter bitmez alacaklı gibi çalınan kapıya baktığında alışık oldukları o şen şakrak ses de duyulmuştu.

'Abi.... Yengesii.... Biriniz şu kapıyı açar mısınız yoksa istediğiniz meyveyi mi söylersiniz?'

'Meyve ne alaka?' Hera şaşkın şaşkın Arya'nın sesinin ulaştığı kapıya baktığında Aren sıkıntılı nefesini havaya savurup ayaklandı yerden.

'Ağaç olacağım demeye çalışıyor. Bunu evlendirsek bizimle uğraşmaktan vaz geçer mi?'

'Sence geçer mi?' Aren başını sağa sola sallayarak kapıyı açtığında Arya sırıtarak elindeki askılarla odaya girmiş ardından bir abisine bir de kırmızıya dönmüş yerde bağdaş kuran yengesine bakmıştı.

'Zamanlamam yanlış mı? İyi eğlenceler öpücüğü mü veriyordun yengeme?'

'Kafanı kırmamam için bana sadece bir sebep söyle.'

'Basit... Çünkü güzelim.' kız sırıtıp tekrar adımlarını Hera'ya yönelttiğinde Aren göz devirerek kapıyı kapatmıştı.

'Benim tek ve favori yengem sence hangisi? Kız fıstık kay kenara.' Arya elindekileri yatağın kenarına bırakıp Berzah'ı biraz daha ileri yatırdığında kıyafetleri de sermiş ve Hera'nın gözlerine bakmıştı. Berzah'ın yumrukları içinde tuttuğu ipek tulumu fark etse kesin ciyklardı kız ama Aren durumu fark ederek sakince yaklaştı.

Kimse Sağ Çıkmaz (Tamamlandı) (Kısım 1 - Kısım 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin