Bölüm 55 - Bal-ayı

73.4K 2.8K 64
                                    

Ben geldim... Millet ben bir kaç gün yokum. Mesajlara, yorumlara cevap veremeyeceğim, kusura bakmayın o yüzden. Hepiniz çok seviliyorsunuz... İyi okumalar...

                              -----------------------------------------------------

'Bu-bunlar-'

'Babam, abim, ben ve annem işte. Bir şey mi oldu? Yüzün değişti.'

'Yok, şey, ben fotoğrafı olmaz sanmıştım annenin. Birden görünce şaşırdım.'

'Abim etiketlemiştir, o daha düşkündü.' Aren usulca başını sallayıp derin bir nefes aldığında Hera kaşlarını daha da çatmıştı. Az önce kahkahalar atan adamın yüzü şimdi çelişkilerle doluydu.

'Nefesim, ne oldu?'

'Sana bir şey soracağım ama moralini bozmakdan çekiniyorum açıkcası.'

'Sor tabi, neden moralim bozulsun ki sen yanımdasın...' kadının bakışları beklenti ile Aren'in yüzünü süzdüğünde adam ekrandaki hesabı kapatıp kadına bakmıştı.

'Annen neden gitti bir fikrin var mı? Veya bu konu hakkında, nerede olduğu konusunda bilgin var mı?' Hera yüzündeki tebessümle usulca başını sağa sola sallayıp nefesini sertçe bırakmıştı.

'Nerede olduğunu bilmiyorum ama babamla büyük bir kavga ettikden sonra çekip gittiğini biliyorum. Haliç dinlemiş kavgayı ama çok bağırdıkları için fazla anlaşılmıyormuş. Annem sanırım babamın istemediği bir şey yapmış, babamda fazla sinirlenmiş. Kavga ederken ben kucağındaymışım, annem benimle kapıya yöneldiğinde babam durdurup almış beni. Haliç'in anlattığı kadarıyla annem defalarca itiraz etmiş, Hera bende kalacak, oğlumu da alacağım diye ama babam onları senin cehennemine bırakmayacağım diyerek itiraz edince, annemde senin zindanlarında yaşamaları daha büyük ceza, alacağım onları demiş ve gitmiş. İşte gidiş o gidiş. Babama nerede dediğimde, yani çocukken, uzaklarda derdi. Ama çok seviyordu onu. Deli gibi seviyordu, bir kez bile kız arkadaşı olmadı, annemin gitmesine rağmen ona ihanet etmedi. Bütün hikaye bu. Haliç daha fazlasını biliyordu sanırım ama anlatmadı. Sadece evimizde sadece bir tek elbisesi kaldı anneme ait. Bir de babamın kasasındaki fotoğrafı.'

'Neden tek bir tane elbisesi? Sonra almış mı kıyafetlerini?'

'Hayır, babam ben ilk sorduğumda yaktı, sadece bir tek elbisesini yakmadı, o da nikahlarında giydiğiydi. Aslında elbiseleri görsen sen de yakardın. Fazla cesur giyiniyormuş.'

'Cesur?'

'Bildiğin cesur işte. Fazla dekolte, ışıl ışıl, allı pullu, kısa, açık. Büyükbabam itiraz ettiği için sadece nikah yapmışlar. Annemi aileden kimse istememiş. Çok garip değil mi? Neden çocuğunun sevdiği kadını istemez ki?'

'Peki onlar hayatta mı?'

'Büyükbabam mı?' Aren başını sallayarak onayladığında Hera'da başını sallamıştı.

'Babannemi saldırıda kaybetmiş büyükbabam ama o yaşıyor.'

'Peki neden nikaha çağırmadık?'

'Gökçe yalnışlıkla söyledi, babamın öldüğünü dahi bilmiyormuş. Yani kimse söyleyememiş, o da gazeteleri okuyup sinirlerini bozmazmış. Benim evlendiğimi söyleyince benim rızam olmadan evlendiği o kadınla kızlarını gelin etsinler diyerek kovmuş amcamları.'

'Peki sen hiç gittin mi?'

'Annem ne kadar terk etse de bana can verdi, sanırım onu kabul etmemesi beni de etkiledi ve gitmeyi bırak düşünmedim bile.'

Kimse Sağ Çıkmaz (Tamamlandı) (Kısım 1 - Kısım 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin