Akşam Wattpad semalarında dolanamayacağım için erkenden bölüm paylaşayım dedim. Fazla uzatmayım ben, hepiniz seviliyosunuz... İyi okumalar... :)
'Abi yenge.'
'Onu diyorum zaten Sencar, Hera'nın haya-'
'Hayal değil abi! Engin! Engin kayalıkların oradaki arabayı takip edin!' Sencar bağrışı ile koşarak içeri girdiğinde Aren kaşlarını çatıp hızla arabaya binen bedene bakmıştı. Eğer ki Hera olmasa kaçmazdı, ne yani Hera mıydı o? Elindeki kadehi birden bıraktığında parçalanma sesi gelse de umurunda olmadan ilk önce terasdan daha sonra da evden çıktı. Sencar'ın bindiği arabanın koltuğuna yerleştiğinde adamın da telefonda Engin'le konuştuğunu fark etmişti.
'Sencar Hera mıymış?' heyecanla sorduğunda Sencar sertçe yutkundu.
'Kaçıyorlar abi, Engin'ler takipde.'
'Sakın kaybetmesin izini.' Sencar arabanın gazına daha da yüklendiğinde Engin'in de küfür edişini duymuştu.
'Ne oldu!'
'Abi kırmızı ışıkda geçtiler, önümdeki araba durdu. Salak herif çekil lan!' Engin'in bağırışı ile korna sesi duyulduğunda Sencar derin bir nefes almıştı.
'Siktir! Yine kayboldular abi.'
'O bölgenin emniyetine git. Hemen Engin, emniyete geç mobeselere bak'
'Geçiyorum abi.' Sencar telefonu kapatarak direksiyona vurduğunda Aren başını sertçe koltuğa vurmuştu.
'Yine mi ya, yine mi'
'Bu kez onlar silmeden bulacağız abi. Emniyete geçeceğim, seni bırakayım mı eve?'
'Bende seninle geliyorum' Sencar başını sallayarak onay verdiğinde aklına gelen şey ile anında el frenini çekip arabayı kaydırarak ara sokağa girmişti.
'Bu sefer kaçışları yok' mırıldanıp gaza asıldığında ise Aren anlamamış bakışlar atıyordu adama.
'Kaçtılar bile Sencar'
'Hayır abi, kaçamadılar. Ceren hanımın diğer arabasının nerede olduğunu biliyorum. Anlayacağın araba değiştirmek için gelecekler ve o zaman yakalayacağız.' Aren kaşlarını derinlemesine çattığında gözlerini de yola dikmişti. Adamın hızı daha da arttığında el frenini tekrar çekip başka bir ara caddeye daldığında Aren buz tutan ellerini sıkıp sıkıp gevşetmeye başladı.
'Emin misin Sencar, eğer yoksa öyle bir şey zaman kaybetmiş sayılırız.'
'Eminim abi. Ceren hanım ve Arya hanım harici kimse kırmızı ışıkda geçmez. Hera hanım yolcu koltuğuna oturdu. Yani arabayı kullanan başka biriydi. Benim Ceren hanımın izini kaybetmemin tek nedeni de arabasını değiştirmesi.' Aren usulca başını salladığında Sencar hızını düşürmüş hatta farları bile kapatmıştı.
'Abi'
'Eğer ki gelirlerse arabadan inmeyelim. Takip edelim. Olur da kırgınlığı ve gururu ağır basarsa yengenin o zaman nerede olduğunu biliriz.' Aren usulca başını salladığında bakışları da bir binadan çıkan üç bedende takılı kalmıştı. Ceren Savaş'ı arabanın arka koltuğuna yerleştirdiğinde Aren Hera'nın gözlerinin altını temizleme çabası ile yumruğunu sıkmaya başladı. Göz altlarının çökmüşlüğü karanlık sokakda belli oluyordu. Vücudu direnemezcesine arabaya tutunduğunda adam atağa geçse de Sencar anında kolunu yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Sağ Çıkmaz (Tamamlandı) (Kısım 1 - Kısım 2)
RomanceKılıç ne kadar keskindi? Veya bir kurşun ne denli yakardı canı? Hangi insan ölümle dik başlı halde karşı karşıya dururdu? İnsanoğluydu işte. Ne keskin kılıçlar, ne de kavuran kurşun yarasına karşın ölümle göz göze gelmeye cesaret edemezdi. Yıkılan t...