Nasıl geç kaldım nasıl. Rötarı öyle bir verdim ki size karşı olan sorumluluğumu kırdım resmen. Ciddi bir vize haftasından sonra tekrar hayatınızdayım. Kimse Sağ Çıkmaz finalini de gittikçe yaklaşıyoruz. Öyle bir yola girmiştim ki bu hikayeye başlarken sonunun nasıl biteceğini dahi bilmeden harekete geçtim.
Şimdi kafamda final kurgusu hazır, üzücü, dargın, kırgın. Nasıl anlatacağımı bilemesem de 100 bölümü daha arkamı dönüp bakınca yer yer gözyaşı yer yer kahkaha ile hatırlayacağım. Umarım size bir aile daha sunabilmişimdir. Aren'den Asil'e kadar 11 ay gibi bir süre geçirmişiz. Bana göre dolu dolu ve yeni dostlarla olan bu güzelliğinde bir sonu var. Bizde gittikçe yaklaşıyoruz bu sona. Son dört bölüm...
İletişimde kalalım;
Instagram: BiCeruVar
Facebook: Ceren Öztürk
Twitter: BiCeruVar
'Berzah yeter.' tok ve sert çıkan sesiyle kız anında irkilse de Aren dengesizliğinin suçluluğuyla buruşturmuştu yüzünü. Tam parmak uçlarını tutan minicik eli yakalayacakken Berzah'ın sarkan dudağı ve avucundan kayan eliyle içten bir küfür etti kendine.
'Kızım, ben- Allah beni nasıl biliyorsa öyle yapsın.' kendine özgü koşuşuyla odadan çıkan kızın ardından bir adım atsa da kapıdaki Hera kaşlarını şaşkınlıkla havalandırmıştı.
'Bir şey mi oldu yoksa kıskançlık mı?'
'Dengesizleştim, o yüzden de çıkıştım biraz.'
'Sen, Berzah'a, çıkıştın.' Hera kurduğu cümlenin şaşkınlığıyla kaşlarını havalandırırken Aren'in baş sallayışı tuz biber olmuştu.
'İlter'e gözümü dikmiştim, kafamın bir yanına iş, bir yanında İlter'in ateşi, diğer tarafda Berzah'ın kıskançlık meselesi derken dumur oldum. Çıkıştığımın sonradan farkına vardım. Ben daha konuşmayı bilmezken öğütlüyüm kimsenin sana kızmasına izin verme diye, kendimi de dahil ediyim, sonra tutup haksız yere bağırıyım. Hiç akıl işi mi yaptığım?'
'Alırsın sen gönlünü. Yanına git hadi. Zaten uzansan hemen barışır.' Aren sakince başını sallayarak odadan çıktığında yan odanın kapısına vurup aralamış ardından başını uzatarak kızına bakmıştı. Az önce odaya doğru yüzü dönük olsa da Aren'le göz göze gelmesiyle anında duvara dönmüştü ufaklık. Aren ise derin bir nefes alıp anında yaklaştı ufaklığa. Yatağın kenarına oturduktan sonra kızını göğsüne çekerek uzandığında onun kurtulma çabasını fark etmişti.
'Meleğim, cennetim, hem korkuttuğum hem korktuğum. Babacım sen anlamıyorsun beni ama hissedersin. Sana patladım işte. Çok yoruldum güzellik. Bir anlık boşluk be babam. Yoksa hiç durduk yere bağırır mıyım ben sana?' parmaklarının uçlarıyla ufaklığın saçlarını okşamaya başladığında Berzah sakince adama yüzünü dönmüş daha sonra da göğsüne kapanarak saklamıştı çehresini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Sağ Çıkmaz (Tamamlandı) (Kısım 1 - Kısım 2)
RomanceKılıç ne kadar keskindi? Veya bir kurşun ne denli yakardı canı? Hangi insan ölümle dik başlı halde karşı karşıya dururdu? İnsanoğluydu işte. Ne keskin kılıçlar, ne de kavuran kurşun yarasına karşın ölümle göz göze gelmeye cesaret edemezdi. Yıkılan t...