-Cześć Dick, mówi Virgil, znaczy... tak dzwonię z telefonu Tima. Bo słuchaj
-Możesz się pośpieszyć nie bardzo mogę gadać!
Tim wyrwał sobie słuchawkę.
-Dick tu Tim.
-Czemu brzmisz jak Virgil?
-Bo jestem Virgilem... znaczy W JEGO CIELE! No bo dotknęliśmy Zatanny w ramię a potem ona się zapaliła i Ja, znaczy Virgil jako ja mówił że jest Batmanem. Wierzysz mi prawda>?
-Oczywiście że ci wierzę-wszyscy odetchnęli z ulgą- To co? Od której pijecie?
-ALE TO PRAWDA!
-Nie mam czasu na gadanie, powiedz Wallemu ze tym razem się nie nabiorę! A jeśli to pomysł Roya...
Zatanna wyrwała chłopcu telefon
-DOŚĆ TEGO DICK! Bierz dupę w troki i już pomóż mi odczarować tą dwójkę kretynów!
***
Rozpoznano Nightwing B01
-Czy na prawdę ja jestem wam do tego potrzebny? Nie mogę znowu wystawić Gwiazdki!
-Załatwimy to szybko-stwierdziła Czarodziejka-ty jako jedyny przynajmniej na poziomie podstawowym znacz mój język. Masz!- Zatanna wepchnęła mu w ręce cztery opasłe tomy, sama miała w rękach sześć-szukaj zaklęcia ałaic enoineimaz ćaworazcdo, na co tak patrzyć? Już! Do roboty! A wy mi nie przeszkadzać! I postarajcie się niczego nie zepsuć-zarządziła.
Grupa nastolatków usiadła na zielonych kanapach
-Przynajmniej mamy spokój od misji-Bestia rozłożył się na kanapie wkładając ręce za głowę
-Głodny jestem-stwierdził Bart-Idę coś wszamać!
Właściwie to wszystkim humory dopisywały. Garfield razem z Virgilem ( Timem) zajęli się przeglądaniem ekwipunku pomocnika Batmana, jednak Statica najbardziej podniecała peleryna.
-Też sobie taką sprawie-stwierdził
***
Pod długich godzinach oczekiwania Zatanna zjawiała się w pokoju z jedną opasłą książką pod pachą.
-Mam to!-krzyczała uradowana-Chłopaki siadajcie na przeciwko siebie. Tim... znaczy Virgil ty po prawej.
-Czyli nici z pelerynki...-załamał się Static
IMAŁAIC ZNZIMAZ, IMAŁAIC ZNZIMAZ!!!-Zatanna wypowiedziała zaklęcie.
Po skończonej pracy spytała:
-I jak się czujecie?
-Świetnie-Tim aż podskoczył-Nightwing nie miałeś być z...
- CHOLERA GWIAZDKA!!! NIE SPÓŹNIĘ SIĘ!!!
Kogo następnym razem?
(tak pamiętam o red X, nadal rozdział się pisze xD)
KOMENTUJCIE!!!111!!!69!!!
CZYTASZ
Liga Młodych? Liga Młodych.
FanfictionJeżeli jeszcze nie wiesz co to Liga Młodych... lepiej szybko nadrób zaległości. Masz tu skarbnice wszystkich przygód młodych bohaterów. Zapraszam do czytania (Piszcie jeśli chcecie przygody z jakimiś konkretnymi bohaterami. :) UWAGA: Opowiadanie z...