Gubernator Stanu #1

270 25 23
                                    

Góra Sprawiedliwości 2 Maja 12:29 2018


-Przecież zrobiłam wszystko co było w przepisie! - huknęła zdenerwowana uderzając o zlew

Megan była perfekcjonistką. Nie było takiej możliwości, żeby coś jej nie wychodziło. Zwłaszcza w gotowaniu. Trenowała od lat, często eksperymentowała z własnymi przepisami a pokonał ją zwyczajny...

-Co tak pachnie?

-Stek - wskazała palcem na Wilka oblizującego się po już trzeciej dzisiaj porcji mięsa. Jemu kuchenne porażki Megan bardzo pasowały, gdyż odtrącone jedzenie lądowało w jego żołądku.

Megan nie planowała właściwie całej wolnej soboty spędzać nad patelnią, chciała tylko zrobić sobie coś na obiad. Jednak już trzeci stek przypominał bardziej podeszwę gdy się ją ugryzie niż mięso. Właściwie to mogła zjeść coś innego, kurczaka, sałatkę, owsiankę, ale kiedy jej coś nie wychodziło natychmiast musiała to naprawić. Oparła ręce na biodrach i szybko użyła swojej mocy, aby brudna patelnia, sztućce i dwie miski szybko się umyły i wróciły na swoje miejsca. 

Usiadła na wyspie kuchennej z telefonem w ręku i jeszcze raz dokładnie przeczytała przepis.

-O Meg, jak już jesteś przy telefonie napiszesz na grupie, żeby dzieciaki przyszły do ceterum dowodzenia? - usłyszała głos Dicka za plecami.

Pewnie, żadnego dzień dobry, żadnego, co tam? Wielki Pan Dowódca i jego wielkie ego znowu chce... Oddychaj Megan, spokojnie. Kiedyś coś jej nie wychodziło potrafiła zirytować się najmniejszymi rzeczami.

Szybko otworzyła messengera i napisała wiadomość

-Już

-Dzięki wielkie, widziałaś gdzieś mój strój? - spytał zaglądając za poduszkę na kanapie.

-Boże, Dick serio?!- spytała oburzona z dozą śmiechu - żartujesz?

-No nie, nigdzie nie mogę go znaleźć!

-Ile ty masz lat? - zaśmiała się

-Daj mi spokój - przerwał jej obrażony - bądź gotowa na szesnastą! Wylatujemy.

Wielki Pan Dowódca opuścił jej królestwo w poszukiwaniu swoich obcisłych trykotów. Właściwie nigdy nie żałowała tego, że latał sobie w tym kombinezonie. Taki krój nieźle podkreślał wszystkie... atuty mężczyzny.

Szkoda, że Conner nigdy nie ubiera czegoś takiego jak inni.



Góra Sprawiedliwości 2 Maja 15:04 2018

-Pamiętacie akcje z przed roku? - Dick wyświetlił na hologramie tablicy różne napisy, informacje, raporty i  zdjęcia które zwykle z całej drużyny rozumiał tylko Tim a reszta potakiwała głowami - tym razem celem królowej jest gubernator stanu Meksyk. Wy zajmiecie się jej armią a moja drużyna zaatakuje Królową.Ci co jeszcze nie są przebrani mają to zrobić teraz - powiedział Dick.

Przebrani właściwie byli tylko Tim, Cassie i Jaime. Ten ostatni nigdy nie miał problemu ze znalezieniem stroju.

Góra Sprawiedliwości 2 Maja 15:55 2018

Cały sprzęt potrzeby na pokonani prywatnej armii wylądował w Bio rakiecie razem z członkami pierwszego składu. Reszta musiała zadowolić się mniejszym odrzutowcem należącym do Ligii i Sferą. 

Meksyk 2 Maja 18:04 czasu lokalnego 

Zmiana strefy czasowej i długi lot w rosnącej temperaturze bardzo zmęczył wszystkich uczestników

Liga Młodych? Liga Młodych.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz