"BENİMLE SEVGİLİ OLMAYI SENDE İSTEYECEKSİN"

5.8K 196 39
                                    


Okulun kantinine gitmek için Dolunaydan ayrıldım ve aşağı kata indim. Ama burda kantin yok. Kapalı olan bi kapıyı açtım. Burası konferans salonuydu. Bir iki adim ileri gittim. Kapının kapanma sesiyle yerim sıçramam bir oldu. Arkamı dönmemle ....

Kuzey'i gormem bir oldu.
"Sen ne arıyorsun burda ya?"

"Seni takip ettim." Utanmaza bak ya! Bide beni takip etmiş.

"Sebep?" Cevap vermesini bekledim ama cevap vermedi tabiki. Bu çocuğun benimle alıp veremedigi şey ne ? Kapıya doğru yöneldim. Ama açamadim kapıyı. Birkaç kere daha denedim ama olmayinca Kuzey'e doğru döndüm. Karşımda siritiyordu.

"Ne var ?" diye sordu.

"Kapı açılmıyor bide sen dene!"

" Ne demek açılmıyor?" Allah'ım kafayı yiycem. Bide gelmiş ne demek açılmıyor diyo. Salak kapıyı sen kapattın da iceri girdin.

" Açılmıyor ışte." O da kapıyı açmayı denedi ama başarılı olamayınca bana döndü.

" Napicaz şimdi ?"

" Ben ne biliyim napicaz? Geldin kapıyı sen kapattın nasıl kapattiysan artık?"

" Senin yüzünden burdayız sen geldin diye benim suçum yok yani"

"Bide beni suçluyor ya! Manyak misin sen? Hayır yani beyninde sorun felan varsa şöyle de ona göre davraniyim." Bana hicbirsey demeden kapıya doğru ilerledi tekrar.

" Hadi çok konuşma da şurdan çıkmak için bir çözüm bulalım."
Bu çocuk cidden mal!

"Sanki ben peşimden gel dedim kendin geldin" diye söylenirken o telefonunu çıkardı ve birini aradı.

"Alo... Biz okulda konferans salonunda kilitli kaldik gelip şu kapıyı aç!"

"Ya napcan kiminle kaldigimi gel çabuk"

Telefonu kapattı. "Ne dediler?" diye sordum.
"Bir saate kadar gelirler o zamana kadar burdayız."

"Tamam o zaman beni niye takip ettin onu soyle" dedim ve cevap vermesini bekledim.

" Bak güzel kızsın ve bende seni elde etmek istiyorum. Ama sen benim isimi zorlaştırıyorsun."

" En başından söyleyim de ugrasma! Asla seninle sevgili felan olmayacagim. Bi kere hepsini bırak sen benim çıktığım ilk kişi olamazsın."

" Ne bir dakika. Çıktığın ilk kişi mi? Sen daha önce hiçkimseyle çıkmadın mi?"

" Bu seni hiç ilgilendirmez ama madem merak ettin söyleyim. Evet daha önce kimseyle çıkmadım. Ve sen de benim ilk çıktığım kişi olamazsın. Yani kes canım umudunu!"

" Büyük konuşma bence. Çünkü en kısa zamanda benim sevgilim olacaksın. Ve bu senin de isteğinle olacak. Benimle sevgili olmayı sende isteyeceksin."

" Ha ha ha! Güleyim de boşa gitmesin! Bak Kuzeycim bu özgüven sana iki beden büyük. Kendine fazla guvenme. Hele de olmayacak şeyler için hiç guvenme!"

"Ooo Şilan hanım senin dilin fazla uzamış bakiyorum da"

" Bana Şilan deme diyorum sana. Bu cumlemden ne anlıyorsun?"

" Sana silan dememin bi sebebi var..." O sırada kapı açıldı ve içeriye iki çocuk geldi. Sarisin olan " Oo Kuzey manita mı yaptın?" diye sordu. Tam cevap vermek için ağzımı açtım ki Kuzey benden önce davrandı.

" Saçma sapan konuşma Cenk"

" Tamam kızma kardeşim öyle olsun" dedi isminin Cenk olduğunu ogrendigim çocuk gulumseyerek. Ben çocuğa çatık kaşlarla bakmaya devam ediyordum. O sırada ismini bilmediğim diğer çocuk konuşmaya başladı.

" Tamam yenge ya kızma sende hemen" dedi.

"Ne yengesi be! Salak saçma konusmayin" dedim tam kapıdan çıkacakken Kuzey kolumdan tuttu.

"Bekle evine bırakayım geç oldu"

" Gerek yok ben taksiye binerim"

"Saçmalama gece gece bişey felan olur"

"Ben kendimi koruyabilirim sen merak etme hem sanane ya ?"

Kulagima doğru eğildi ve " Bide unutmadan,ben birini elde etmek istiyorsam elde ederim" dedi.

Merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım. Yuh saat kaç olmuştu ya etraf kapkaranlik. Eve nasıl gidicem acaba? Yolda yurumeye başladım. Siyah bir araba yanımda durdu ve camını açtı...

(Lütfen yorumlarinizla neler düşündüğünüzü belirtir misiniz? HİKAYE NASIL GİDİYOR?)

~İMKANSIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin