"HERŞEYİM..." "HUZURUM..."

3.1K 129 6
                                    

                         *...*

Ne demişti o? Şu an bir rüyada olmalıyım. Eğer bu bir rüyaysa sonsuza kadar rüyada kalmayı tercih ederim. Benden bir cevap bekliyor ve ben ne demem gerektiğini bilmiyorum. En iyisi içimden geçen herşeyi söylemek.

"Kuzey özür dilerim ama sana aşık mıyım bilmiyorum. Senden hoşlandığımi hatta seni sevdiğimi soyleyebilirim ama sana aşığım diyemem. Evet sen yanımda olmayinca eksik hissediyorum. Sen yanıma gelince senin kokunla içim huzur doluyor. Sensiz bu dünyada yasanmaz gibi hissediyorum. Sen olmadan hep bir yanim eksik kalır gibi hissediyorum. Evet Kuzey seni seviyorum. Seni çok seviyorum. Biz imkansızız ama ben imkansızı başarmayı istiyorum. Senin sonsuza kadar ışık kaynağın olup karanlığını aydınlatmak istiyorum..." icimdeki mutlulugun tarifi yoktu. Aynı şey Kuzey için de geçerliydi. Gözlerinin içi parlıyordu. Bana sarıldı. Sonsuza kadar bu şekilde kalabilirim. Kulagina fısıldadım.

"Seni seviyorum" aynı şekilde o da kulagima fısıldadı.

"Sana aşığım" Bende bu cümleyi kuracagım günü bekliyorum.

Hasan amca yanımıza gelmişti. Kalktığımızda masaya takıldım ve sendeledim. Kuzey hemen elimden tuttu.

"Şilan dikkat et!" Kuzey'e gulumseyip Hasan amcaya döndüm.

"İyi geceler hasan amca"

"İyi geceler kızım da sen Şilan denmesinden hoslanmazdin"

"Evet ama Kuzey bana Şilan demeyi tercih ediyor" dediğimde bana gülümseyerek baktı.

"Vardır elbet bir sebebi" dedi göz kırparak. Acaba bir sebebi var miydi? Ben sırf inat içün öyle dediğini dusunuyordum ama şu an sebebi olup olmadığını çok merak ediyorum. Arabaya bindiğimizde ikimiz de emniyet kemerimizi taktiktan sonra Kuzey arabayı surmeye başladı. Daha fazla dayanamadım ve sordum.

"Kuzey bana Şilan demenin bir sebebi var mı?"

"O nerden çıktı şimdi?"

"Işte. Öylesine aklıma geldi. Hadi cevap ver"

"Çünkü Şilan isminin anlamini sana yakıştırıyorum." Neydi ki ismimin anlamı?

"Ne ki benim ismimin anlamı?"

"Yuh Şilan ya hiç mi arastirmadin?"

"Hayır sevmedigim için araştırma gereği duymadım"

"KuZey"

"Anlamadim?"

"Şilan isminin anlamı Kuzey" dedi.

"Sen bu yüzden mi bana Şilan diyorsun?"

"Evet"

"Bide bana Kuzeyi yakistiriyorsun"dedim gülerek.

"Evet"dedi göz kirparak.

Biraz daha ilerlemistik. Aklıma gelen soruyla Kuzey'e döndüm.

"Kuzey birşey sorucam ben senin telefonunda ne diye kayitliyim?"

"Şilan'ım diye kayitlisin"

"Hadi ikimiz de kaydettiğimiz isimleri degistirelim" telefonunu eline aldı bende kendiminkini elime aldım. İşi bitince telefonunu yerine koydu.

"Ne diye kaydettin?"

"Herşeyim..." gerçekten bu söz benim içın çok degerliydi. "Sen?" diye sorduğunda bende cevap verdim.

"Huzurum..." en uygunu buydu cunku kuzey benim huzur kaynagimdi.Hiç bitmemesini dilediğim...

Eve geldigimizde kimseyi uyandirmamaya dikkat ederek içeri girdik. Ama sanırım yakalanmıştık. Işığın birden açılmasıyla ikimiz de arkamıza döndük.

~İMKANSIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin