"... AYRILMAK İSTİYORUM"

2.1K 99 2
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Defne yatıyordu. Doğru ya ben gece onun odasına gelmiştim. Uyumusum, hatırlamıyorum acaba Acelyayla Semih ne yapmışlardı? Konuşmuşlar mıydı? Yoksa kavga mı etmişlerdi? Belki de sorunlarını halletmişlerdir. En iyisi gidip bakmak. Odaya gittim sessizce kapıyı açtım. Semih ve Acelya uyuyorlardi. Semih ona sarılıyordu. Odadan ciktim aşağıya salona indim. Mert koltukta uyuyordu. Mutfağa gittim ve çay koydum. Sandalyeye oturdum. Annem gelse herşeyi ogrense ne olurdu acaba? Ya da babam ogrense ne yapardı? Aslında annem şu an çok sorumsuz bir anne gibi duruyordu. Ama normalde öyle değildi. Sadece babamın yanına geldiğimden beri güvende olduğumu düşünüp benimle ilgili hiçbirşeyi kurcalamiyordu. Babamın da zaten hicbirseyden haberi yoktu. Aslında böyle bakınca çok geniş bir aile gibi gorunuyordu. Sanki kızıyla olan herşeye tamam diyen bir aile gibi. Ama ışte dediğim gibi öyle değil. Annemin haberi olsa sevgilim olduğundan felan ne yapardı tahmin edemiyorum. Eve gelseler Semihle Acelyayi öyle görseler acaba bizi yaşatırlar mıydı?

Telefonumu aldım. Kuzeyi aradim ve acmasini bekledim. Üç kere çaldıktan sonra açıldı.

"Efendim?" uykulu cikiyordu sesi. Daha uyanmamıştı herhalde.

"Nasılsın Kuzey?"

"İyiyim sen?"

"İyi. Ne zaman geleceksin?"

"Bir saat sonra yola cikarim akşama oradayım. "

"Tamam."

"Başka bişey diyecek misin?"

"Ne o bu kadar çabuk mu sıkıldın benden?"

"Off Derin saçmalama."

"Şimdi de saçmalama oldu. Bi sorun mu var Kuzey?"

"Yok"

"Emin misin?"

"Gelince konuşalım." telefonu kapattım. Gelince konuşalımmış. Bu kadar mıydı sevgisi? Bu kadar çabuk mu bitti. Telefonumun çalmasıyla telefonu aldım masanın üstünden. Sen daha çok ararsan kuzey bey- derken annem ariyordu Kuzey değil!

"Efendim annecim?"

"Nasılsın Derin?"

"İyiyim anne sen nasılsın?"

"Hiç iyi değilim. Sen Kuzeyle sevgili misin? Hani sadece arkadaştınız?" Annem nerden öğrenmiştı ya? Kim söylemişti ona!?

"Anne sen nerden çıkar-"

"Yalan söyleme Derin haberim var. Sen nasıl böyle birşey yaparsın ya?"

"Anne naptim ben ya adam mı öldürdüm? "

"Sen benden böyle mi gördün? Ben sana demedim mi? Sevgili olmak nedir? Birde bana yalan soyluyorsun! Bütün güvenimi yerle bir ettin. Gelince konuşacağız bunları. Babanla en kısa zamanda oraya geliyoruz."

"Tamam." dedim ve telefon yuzume kapandı. Evet tepki vereceğini bekliyordum ama bu kadar büyük bir tepkiyi beklemiyordum. Tabi bu daha başlangıç. Annem eve gelince başlayacak asıl herşey. Hay ben şom ağzıma... Nerden annem öğrenirse dedim. Off ya Birdaha bana da guvenmez Annem. Kuzeye bunu açıklamak vardı birde. Telefonuma mesaj geldi. Annemdendi.

Gönderen:Annecim :))

"Yarım saat sonrasina bilet aldık. 3-4 saat sonra oradayız. Haberin olsun da bide seni sevgilinle yakalamayalim!"

Bu ne biçim bir imaydi öyle. Bu kadar çok mu kizmistı bana? Of ya annem gelince ben ona ne diyecektim. Hesap soracaktı bana! Ben ne diyeceğim ki ona?

"Erkencisin." arkamı döndüm. Mert'ti.

"Evet erken uyandım." dedim kısaca.

"Noldu?"

~İMKANSIZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin